Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani
Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.
Zo štatistík vieme, že denne venujeme priemerne až 2600 dotykov mobilom namiesto toho, aby sme nimi potešili niekoho blízkeho. Aj preto Kofola pripravila na blížiaci sa festival Grape jedinečný priestor – Námestie lásky, kde si zaľúbení budú môcť lásku potvrdiť, nezadaní si ju tam budú môcť nájsť a všetci si tam budú môcť dopriať ešte viac dotykov. Veď dotyky láske jednoznačne pristanú.
Čím je človek mladší, tým väčší podiel v jeho tele predstavuje voda. Kým u dospelých tvorí voda okolo 60 %, u detí je to až 85 %. Preto je potrebné dôsledne sledovať ich pitný režim a ponúkať im vhodné tekutiny, najmä počas horúcich dní. Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.
Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.
Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú, prišla na pomoc legendárna komentátorská dvojica Števo Eisele a Pepa Král. V sérii videí odľahčenou formou prezentujú zaujímavé tipy na netradičné letné kokteily, po ktorých budete mať čistú hlavu, a dokazujú, že motorizmus a mixológia majú veľa spoločného.
Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.
Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.
Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.
Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.
Šesť zamilovaných párov bude na tohtoročný festival Grape spomínať celý život. V Láskyplný piatoček, aj nasledujúcu sobotu, im totiž Kofola zorganizuje svadbu priamo v areáli festivalu. Prvé páry si už svoje ÁNO povedali v júli na festivale Colours of Ostrava, teraz v auguste sa Kofokaplnka lásky presunula práve na festival do Trenčína. Zamilované dvojice oddá zástupca mesta Trenčín, ale lásku si tu môžu spečatiť aj ďalšie páry. Sviatočná atmosféra Kofokaplnky a hudba festivalu budú tou správnou kulisou aj pre tých, čo si chcú obnoviť manželský sľub, alebo požiadať svoju polovičku o ruku.
Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín zo Sicílie. Uvedenie novinky na trh podporí kampaň oslavujúca hrdinov legendárnych automobilových pretekov Targa Florio, vrátane známej československej pretekárky Elišky Junkovej.
Pustý hrad vo Zvolene, hrad Nitra, Spišský hrad a hrad Zniev. Tieto štyri slovenské hrady sa umiestnili na prvých priečkach rebríčka Najnáročnejších stavieb stredoveku, ktorý zostavila Kláštorná Kalcia v spolupráci s odborníkom na architektonicko-historický výskum pamiatok Michalom Šimkovicom. Zdá sa vám výstup na ich hradné kopce vyčerpávajúci a riadne sa pri tom zapotíte? Potom si predstavte, ako fyzicky náročné bolo tieto hradné opevnenia vybudovať. Pred stovkami rokov a bez pomoci technológií.