Kofola uvádza vianočné limitované edície:  jablko so škoricou a karamel

Kofola uvádza vianočné limitované edície: jablko so škoricou a karamel

Ak zmiešate kopec lásky s jablkami so škoricou alebo karamelom, vznikne kombinácia, ktorá nemôže chýbať na žiadnom vianočnom stole. Práve spojenie jabĺk a škorice je historicky najobľúbenejšou príchuťou v 15-ročnej histórii limitovaných vianočných edícií Kofoly a tento rok prichádza znovu. Spoločnosť jej bude robiť aj úplne nová karamelová príchuť. Pozrite sa spolu s nami na to, ktoré vianočné chute Kofoly sa dostali na stupienky víťazov.

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si  spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle. Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou

Čím viac námahy, tým vyššia potreba vápnika

Čím viac námahy, tým vyššia potreba vápnika

Aj vy sa už tešíte, že prišlo babie leto a máte v pláne poriadne sa zapotiť na záhrade alebo sa pustiť do dlho odkladaných opráv na chalupe? Tak popri dostatočnom príjme tekutín a energie nezabudnite ani na príjem vápnika, ktorý je veľmi dôležitý pre správnu činnosť našich svalov. Pri fyzickej námahe ho svaly potrebujú vo zvýšenej miere, a ak nechcete, aby si ho „ukradli“ z kostí, je potrebné vápnik priebežne dopĺňať, ideálne v jeho prirodzenej forme. Prirodzene bohatá na vápnik je aj minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorá správne doplní váš pitný režim aj počas jesenných prác.

Kláštorná Kalcia dodá vápnik ultrabežcom na Štefánik Trail

Kláštorná Kalcia dodá vápnik ultrabežcom na Štefánik Trail

Už tento víkend štartuje 8. ročník ultrabehu Štefánik Trail, ktorý preverí fyzickú a psychickú zdatnosť aj tých najodvážnejších. Na 145 km dlhej trase Štefánikovej magistrály po hrebeni Malých Karpát budú bežci potrebovať doplniť nielen energiu, ale aj tekutiny a minerály, ktoré potením a prácou svalov telo stratí. Za hodinu tréningu totiž ľudské telo spotrebuje 3 – 4 l tekutín a 400 mg vápnika, čo sa pri ultrabehu trvajúcom 16 – 32 hodín, najrýchlejší ultrabežec v roku 2019 trasu zvládol za 15 hod. 47 min., len znásobuje. Aj preto bude v tomto roku ultrabežcom na najdlhšej trati, aj na tých kratších 40- a 80-kilometrových, dopĺňať tekutiny Kláštorná Kalcia, minerálna voda prirodzene bohatá na vápnik.

Novinka pramenitá voda Rajec BIO

Novinka pramenitá voda Rajec BIO

Vyskúšajte tohtoročnú novinku, ochutenú pramenitú vodu Rajec BIO a osviežte sa kúzlom čistej prírody. Obsahuje bylinky, ovocné šťavy a cukor iba v BIO kvalite

ZRODENÁ IBA Z RECYKLOVANÉHO PLASTU

ZRODENÁ IBA Z RECYKLOVANÉHO PLASTU

Hlavným hrdinom novej kampane Kláštornej Kalcia sa stáva ikonická fľaša s rozetou.

Rajec otvára svoje letné Outfitko. Na jednom mieste ponúka slovenské aj české športoviská v prírode.

Rajec otvára svoje letné Outfitko. Na jednom mieste ponúka slovenské aj české športoviská v prírode.

Pramenitá voda Rajec sa dlhodobo spája s aktívnym pohybom. Na toto leto sa rozhodla vytvoriť najväčší vyhľadávač vonkajších športovísk a trás v ČeskoSlovensku a pomenovala ho jednoducho Rajec Outfitko. Otvára ho v spolupráci s mapovým portálom Mapy.cz. Celkovo ide o viac ako 4.000 miest, medzi ktorými sú vonkajšie posilňovne, miesta na plávanie či cvičenie jogy v prírode, chodníky na in-line korčuľovanie, bežecké trasy, cyklotrasy a ďalšie vonkajšie aktivity. Každý si tak teraz môže vo svojom okolí vybrať vhodné miesto pre zaujímavú športovú aktivitu. Všetko pod hlavičkou novej kampane „Smäd po pohybe“.

Najnáročnejšie slovenské remeslá? Najviac sa zapotia bačovia, zvonári a kamenári

Najnáročnejšie slovenské remeslá? Najviac sa zapotia bačovia, zvonári a kamenári

Žijeme síce v rozmachu moderných technológií, ale tradičné remeslá zohrávajú dôležitú úlohu aj v dnešnej spoločnosti. Stále je potrebný um a fyzická zručnosť a zdatnosť na slovo vzatých majstrov, u ktorých sa remeslo často dedí z pokolenia na pokolenie. A ktoré z tradičných slovenských remesiel je najväčšia drina? To zisťovala Kláštorná Kalcia v štúdii Najnáročnejšie slovenské remeslá, ktorú odborne zastrešila MUDr. Adela Penesová, PhD., odborníčka na výživu a pohyb. Tisícky nachodených krokov a kalórie spálené ako počas niekoľkých plnohodnotných silových tréningov priniesli pomyselný titul v rebríčku najnáročnejších remesiel bačom, zvonárom a kamenárom.

Vyrazte na paddleboard, kolobežku alebo zbierať veselé kamene

Vyrazte na paddleboard, kolobežku alebo zbierať veselé kamene

Teplé počasie láka na výlety za zábavou a objavovaním, pri ktorých príde vhod malé osvieženie. Pusťte sa do neznáma, vyskúšajte neopozerané aktivity a ochutnajte pri tom odľahčené novinky od Kofoly. Prinášame niekoľko tipov na zábavné činnosti pod šírym nebom.

Kláštorná Kalcia prichádza s novou televíznou kampaňou. Rozvinie v nej magický príbeh sily vápnika.

Kláštorná Kalcia prichádza s novou televíznou kampaňou. Rozvinie v nej magický príbeh sily vápnika.

Voda pevná ako skala, Kláštorná Kalcia, vraj kedysi dávno pomohla uhorskému panovníkovi ubrániť sa Tatárom pri boji o hrad Turiec. Vďaka vápniku sa jej sila zachovala aj naďalej. Pokračovanie mystického príbehu minerálnej vody Kláštorná Kalcia, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, odštartuje v nedeľu, 2. mája 2021, premiéra nového televízneho spotu - Magická sila vápnika.

Slováci svoju lásku neskrývajú, viac ako tretina používa  milé prezývky pre svojich partnerov aj na verejnosti

Slováci svoju lásku neskrývajú, viac ako tretina používa milé prezývky pre svojich partnerov aj na verejnosti

Miláčik, zlatko, láska. Trojica najčastejších prezývok, ktoré na Slovensku používame pre svojich partnerov, či už sme mladí zaľúbenci, alebo zrelé páry. Podľa exkluzívneho prieskumu agentúry FOCUS pre značku Kofola1 až 42 % ľudí, ktorí majú partnera, pri oslovení používa milú, láskavú prezývku. Tretina z nich (37 %) pritom priznala, že pri jej používaní nehľadí na obecenstvo a milé, láskavé oslovenie používajú nielen doma, v súkromí, ale aj na verejnosti. Drvivá väčšina – 93 % volá svojho partnera stále rovnakou prezývkou a ak ju v priebehu života zmenili, tak to bolo v čase, keď prišli deti, alebo keď začali spolu bývať.

   Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Komunikácia Kofoly bude aj tento rok plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Už to tu opäť vonia bylinkami SK
Načítať ďalšie