Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Agentúra Zaraguza nadviazala na minuloročnú spoluprácu so spoločnosťou Kofola ČeskoSlovensko a pripravila pre značku Rajec kampaň Kúzla prameňa, ktorá približuje ľuďom čaro nedotknutej prírody Rajeckej doliny. Kampaň nadväzuje na dlhodobé snahy Kofoly pestovať si vlastné bylinky pre ochutené vody Rajec, ku ktorým okrem harmančeka pribudla tento rok aj mäta, šalvia a materina dúška.

KOFOKINO_SK
Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej  gastronómii aj turizmu

Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej gastronómii aj turizmu

Kino produkcie pod holým nebom, koncerty alebo zábavné rodinné dni. K tomu originálne pohľadnice, ktoré môžu ľudia posielať zdarma z atraktívnych československých destinácií. Tým všetkým chce Kofola podporiť oslabenú gastronómiu a lokálny turizmus v celom ČeskoSlovensku.

Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Po niekoľkomesačnom snažení a v spolupráci s miestnymi poľnohospodármi sa podarilo spoločnosti Kofola získať pre Rajeckú dolinu certifikáciu BIO lokality na voľný zber bylín. Česko-slovenská rodinná firma na výrobu nealko nápojov tak ide za svojím dlhodobým cieľom – zabezpečiť ochranu podzemných zdrojov vody, mať pod kontrolou kvalitu vstupných surovín a prispieť k zveľadeniu unikátneho ekosystému Rajeckej doliny.

Jitka Kytka

Jitka Kytka

PRACUJE V SALESU, MÁLOKDO ALE VÍ, ŽE MÁ DOKTORÁT ZESPECIÁLNÍ PRODUKCE ROSTLIN. KVĚTINY JSOU JEJÍ VÁŠEŇ.

Už to tu opäť vonia bylinkami SK
Už to tu opäť vonia bylinkami

Už to tu opäť vonia bylinkami

Kofola sa rozhodla ešte viac pomôcť ochromenej gastronómii. Hravou formou informuje o otvorených prevádzkach a návštevníkom ponúka posielanie originálnych pohľadníc.

Kofolu po novom kúpite už aj v pollitrových plechovkách

Kofolu po novom kúpite už aj v pollitrových plechovkách

Kofola prichádza s novým formátom tradičného československého kolového nápoje. Od mája sú na pultoch v ponuke pollitrové plechovky Kofola Originál, Citrus a Bez cukru.

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Držíme se dlouhodobé strategie nakupovat kvalitu za co nejlepších podmínek

Před sebou máme opět rok plný výzev. Čeká nás několik produktových změn, novinek v portfoliu, ale i začleňování či distribuce produktů z našich posledních akvizic.

Skupine Kofola sa podarilo v prvom štvrťroku udržať obrat  a ukazovateľ EBITDA, na zvyšok roku je dobre pripravená

Skupine Kofola sa podarilo v prvom štvrťroku udržať obrat a ukazovateľ EBITDA, na zvyšok roku je dobre pripravená

Skupina Kofola počas prvých troch mesiacov tohto roku, navzdory aktuálnej situácii, udržala oba základné ukazovatele v minuloročných číslach – na tržbách získala len o 0,1 % menej, ukazovateľ EBITDA je zato vyšší o 0,6 %. Skupina tento výborný výsledok dosiahla i napriek tomu, že vo všetkých krajinách, kde pôsobí, čelila opatreniam proti šíreniu nákazy COVID-19, ktorá citeľne zasiahla celý nápojový priemysel. Management avizuje, že Skupina je dobre pripravená na ďalšie mesiace, a to aj v prípade, že by sa ekonomika prebúdzala len veľmi pomaly.

Láska kvitne pod každým stromom

Láska kvitne pod každým stromom

Kofola sa rozhodla zaplaviť ČeskoSlovensko láskou. Po tom, ako v karanténnom čase vytvorila špeciálny instagramový filter na posielanie Pusemesiek, prichádza s ďalším originálnym nápadom. Pri príležitosti 1. mája vyzvala verejnosť pobozkať svojich najbližších pod Láskostromami. Tie sa budú dať tento piatok, počas sviatočného dňa, vyhľadať v Česku aj na Slovensku prostredníctvom mapovej aplikácie Mapy.cz.

Budoucnost začíná v našich hlavách

Budoucnost začíná v našich hlavách

Když se potkáváte v práci na chodbě, máte pocit, že toho „nejvyššího z kolegů“ dobře znáte. Pak sem tam objevíte rozhovor v rubrice byznys, ve které odpovídá na ekonomické otázky, a potvrdíte si přesvědčení, že už vás na něm nic nepřekvapí. Omyl.

Kofola ČeskoSlovensko kúpou Karlovarskej Korunní a Ondrášovky zásadne posilnila v kľúčovej kategórii balených vôd

Kofola ČeskoSlovensko kúpou Karlovarskej Korunní a Ondrášovky zásadne posilnila v kľúčovej kategórii balených vôd

Kofola ČeskoSlovensko sa 15. apríla 2020 stáva vlastníkom 100 % podielu v spoločnostiach Karlovarská Korunní a Ondrášovka po tom, čo transakciu schválil Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže v ČR a boli splnené všetky podmienky pre prevzatie. Kofola ČeskoSlovensko kúpou Korunní a Ondrášovky rozširuje svoje portfólio o tradičné české značky minerálnych vôd a zásadne posilňuje svoju pozíciu v kategórii balených vôd. Touto akvizíciou Kofola preberá distribučnú sieť, záväzky a pohľadávky, aj všetkých zamestnancov. Ako už obe strany uviedli, cenu transakcie nebudú zverejňovať.

#zlasky
Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Leros: Naší výzvou bude zapomenout na marketing

Se značkou Leros právě stavíme od základů celý dům, říká Karel Hrbek, marketingový ředitel divize Voňavé společnosti Kofola ČS.

Načítať ďalšie