Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Na základe rozhodnutia Európskej únie budú od júla 2024 všetci výrobcovia povinní uvádzať na trh nápoje s neodnímateľnými uzávermi. V prípade nedodržania legislatívnej povinnosti by výrobcom mohli hroziť vysoké pokuty od štátu.

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch  Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch Zubr, Holba a Litovel

Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Skupina Kofola zverejnila predbežné výsledky roka 2023 a potvrdila dosiahnutie hornej hranice avizovaného cieľa EBITDA 1,25 mld. CZK, teda 52,2 mil. €. Tržby Kofole narástli o 10 % oproti minulému roku a dosiahli 8,69 mld. CZK, v prepočte 362 mil €.

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a. s. kúpila 49 % podiel v spoločnosti MIXA VENDING s.r.o., ktorá sa zameriava na prevádzku nápojových a potravinových automatov. Vzniká tak zaujímavé spojenie dvoch lokálnych rodinných firiem, ktoré na trhu pôsobia viac ako 30 rokov.

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Tuzemská nápojárska spoločnosť zverejnila priebežné hospodárske výsledky za 9 mesiacov tohto roka. Úspešne sa jej podarilo nájsť ekonomický balans medzi poklesom spotreby, rastúcimi nákladmi a nutnou ziskovosťou. Tržbám z kľúčovej letnej sezóny pomohlo dobré počasie, a hlavne obľuba čapovanej Kofoly s originálnou bylinkovou receptúrou. Pokračuje aj veľmi pozitívny trend rozvoja divízie UGO, ktorá sa zameriava na predaj čerstvých štiav a zdravých pokrmov.

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na regionálnej úrovni vstúpiť do ďalšej kategórie, v ktorej bude vedieť využiť svoje podnikateľské, distribučné a marketingové know-how. Dokončenie transakcie, ktorá podlieha schváleniu českých protimonopolných úradov, sa očakáva začiatkom roka 2024.

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

V Rajeckej doline sa uskutočnil už druhý ročník série workshopov venovaných vodozádržným opatreniam s názvom „Voda nás spája“, ktorých cieľom je predstaviť funkčné metódy zadržiavania vody pre rôzne typy krajiny. Takmer 150 účastníkov hlavne z radov odbornej verejnosti diskutovalo o možnostiach zmiernenia dopadov klimatických extrémov – dlhodobého sucha, prívalových zrážok a následnej erózie pôdy, a úbytku vody v krajine.

Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz rozšíriť svoj záber o ďalšie nápojové suroviny. Na takmer 60 hektároch bude na Úsovsku na severnej Morave obhospodarovať jablčný sad, s cieľom vypestovať tu špeciálnu odrodu jabĺk potrebnú na výrobu ciderov. V Kolumbii zase Kofola smeruje k spoluvlastníctvu 230 hektárov kávových plantáží.

Na nápojovom trhu došlo k poklesu spotreby. Kofole sa napriek tomu darí udržať si plán EBITDA pre rok 2023

Na nápojovom trhu došlo k poklesu spotreby. Kofole sa napriek tomu darí udržať si plán EBITDA pre rok 2023

Kofola ČeskoSlovensko zverejnila svoje hospodárske výsledky za 2. štvrťrok. Zisková marža sa začína blížiť k predpandemickej úrovni. Napriek poklesu objemu predaných litrov vykazuje za prvý polrok EBITDU vo výške 581 mil. Kč, teda 24 529 tis. EUR. Novinky uvedené na všetkých trhoch si získali srdcia spotrebiteľov. Čerstvá divízia UGO pokračuje v rastovom trende, v 2. štvrťroku sa dokonca prehupla do čiernych čísel na úrovni celkového výsledku hospodárenia.

Na festivale Grape si v Kofokaplnke lásky povie ÁNO 6 zaľúbených párov

Na festivale Grape si v Kofokaplnke lásky povie ÁNO 6 zaľúbených párov

Šesť zamilovaných párov bude na tohtoročný festival Grape spomínať celý život. V Láskyplný piatoček, aj nasledujúcu sobotu, im totiž Kofola zorganizuje svadbu priamo v areáli festivalu. Prvé páry si už svoje ÁNO povedali v júli na festivale Colours of Ostrava, teraz v auguste sa Kofokaplnka lásky presunula práve na festival do Trenčína. Zamilované dvojice oddá zástupca mesta Trenčín, ale lásku si tu môžu spečatiť aj ďalšie páry. Sviatočná atmosféra Kofokaplnky a hudba festivalu budú tou správnou kulisou aj pre tých, čo si chcú obnoviť manželský sľub, alebo požiadať svoju polovičku o ruku.

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín zo Sicílie. Uvedenie novinky na trh podporí kampaň oslavujúca hrdinov legendárnych automobilových pretekov Targa Florio, vrátane známej československej pretekárky Elišky Junkovej.

Načítať ďalšie