Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola zverejnila výsledky hospodárenia v treťom štvrťroku 2021. Tržby jej v tomto období medziročne vzrástli o 34 miliónov českých korún, teda 1,3 mil. EUR a o 1,6 % tak prekonali vlaňajší rekordný výsledok. V letných mesiacoch sa jej darilo ako na českom a slovenskom trhu, tak aj v adriatickom regióne. Ten zažil oživenie vďaka prílevu turistov, ktorí vlani kvôli pandemickým opatreniam v regióne chýbali. Prevádzkový zisk EBITDA sa za deväť mesiacov roku medziročne zvýšil o 81 miliónov českých korún (3,1 mil. EUR). Manažment Kofoly tak spresnil svoj celoročný odhad v rozmedzí 1,08 – 1,12 miliardy CZK a na novembrovom valnom zhromaždení navrhne výplatu dividendy.

Vianociam budú tento rok kraľovať jablká, škorica a karamel

Vyskúšajte si spestriť sviatočné menu pochúťkami, ktoré budú voňať a chutiť ako z rozprávky. Jablkovo-škoricové sušienky, alebo kysnuté uzlíky, karamelový cheescake alebo brownie, ale aj mäsko s týmito ingredienciami pre vás pripravila Kofola v spolupráci so slovenským šéfkuchárom Petrom Vargom, ktorého kuchárske umenie ochutnali aj svetové hviezdy. Tento rok môžete pri sviatočnom stole zahviezdiť aj vy. Ak si k tomu naservírujete aj vianočnú novinku, limitovanú edíciu Kofola Karamel alebo Kofola Jablko so škoricou, vaše česko-slovenské Vianoce môžu začať.

Kofola uvádza vianočné limitované edície:  jablko so škoricou a karamel

Kofola uvádza vianočné limitované edície: jablko so škoricou a karamel

Ak zmiešate kopec lásky s jablkami so škoricou alebo karamelom, vznikne kombinácia, ktorá nemôže chýbať na žiadnom vianočnom stole. Práve spojenie jabĺk a škorice je historicky najobľúbenejšou príchuťou v 15-ročnej histórii limitovaných vianočných edícií Kofoly a tento rok prichádza znovu. Spoločnosť jej bude robiť aj úplne nová karamelová príchuť. Pozrite sa spolu s nami na to, ktoré vianočné chute Kofoly sa dostali na stupienky víťazov.

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si  spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle. Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou

Načítať ďalšie