Kofola oslavuje 65 rokov. Ako sa písal príbeh lásky, nezameniteľnej chuti a úspešného podnikania?

Kofola oslavuje 65 rokov. Ako sa písal príbeh lásky, nezameniteľnej chuti a úspešného podnikania?

Chuť, ktorá vás vráti do detstva, spája generácie, vyvoláva nostalgiu a prekvapuje jedinečnosťou. Kofola, ktorá prvýkrát zišla z výrobnej linky 27. marca 1960, oslavuje svoje 65. narodeniny. História nezameniteľného nápoja, ktorý vznikol ako domáca alternatíva k západným kolám, je o tradícii, inováciách aj odhodlaní robiť veci inak. Kto stojí za jej príbehom dnes? A aká bude Kofola budúcnosti?

Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Offline láska teraz dostáva druhú šancu

Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Offline láska teraz dostáva druhú šancu

Láska má existenčné problémy. Viac ako 60 % párov sa dnes zoznamuje online. Obrazovky ale ťažko nahradia prvý nesmelý pohľad, nervózny úsmev alebo dotyk ruky pri rande naživo. Práve na tento fenomén reaguje nová kampaň značky Kofola.

Vráťte lásku do offline sveta a súťažte o hodnotné ceny

Vráťte lásku do offline sveta a súťažte o hodnotné ceny

Láska má existenčné problémy. Viac ako 60 % párov sa zoznamuje online, ale obrazovka len ťažko nahradí osobné stretnutia. Kofola preto v rámci svojej tohtoročnej Láskyplnej kampane vyzýva všetkých, aby vyrazili na Kofolu a zažili lásku naživo. Celú kampaň bude sprevádzať spotrebiteľská súťaž o hodnotné ceny.

Kázanie o láske na festivaloch

Kázanie o láske na festivaloch

Tisíce pús, na 100 oficiálnych aj neoficiálnych áno pri oltári a desiatky nových spojení pri láskyplnej zoznamke.

Príď ku šťastiu na námestí

Príď ku šťastiu na námestí

Môžete sa na nás tešiť na Rock for People, Colours of Ostrava, Grape aj na Festival Pohoda.

Hore dobre

Hore dobre

Tisíce chodníkov po planinách, horách, lesoch i úpätiach, o ktoré sa ale niekto musí starať.

Cez dotyk pocíť pocit

Cez dotyk pocíť pocit

Každý deň začína rovnako: vedľa postele ti zazvoní placka pichnutá do elektriky a kým si zase nezalezieš do pelechu, tak ju nedáš z ruky. To čo tomu mŕtvemu zariadeniu dávame je, ale náš cenný čas, ktorý sme mohli stráviť oveľa lepšie, napríklad dotykmi.