TS Kofola hlási úspešnú sezónu v zachránených sadoch. Rozširuje výsadbu aj plochu, na ktorej hospodári

TS Kofola hlási úspešnú sezónu v zachránených sadoch. Rozširuje výsadbu aj plochu, na ktorej hospodári

Ročne spotrebuje nápojárska rodina Kofola ČeskoSlovensko pri výrobe svojich nápojov vyššie stovky ton jabĺk. Mať pod kontrolou kvalitu ďalšej významnej suroviny od semienka po produkt sa rozhodla v Pragerových sadoch v Libine, ktoré zachránila pred vyklčovaním. Okrem jabĺk si tu pestuje aj hrušky, višne a na stále väčšej ploche aj bylinky.

Kofola znížila spotrebu plastu o 700 ton vďaka projektu ekomodulácie

Kofola znížila spotrebu plastu o 700 ton vďaka projektu ekomodulácie

Po piatich rokoch intenzívnych testov dokončila Kofola ČeskoSlovensko rozsiahly projekt úprav svojich obalov. Výsledkom je zníženie spotreby plastu o 700 ton ročne, úspora približne 700 000 € a zároveň jednoduchšia recyklácia vybraných typov fliaš.

Pomalý príchod teplých mesiacov oslabil nápojárov. Skupina Kofola potvrdila pokles tržieb, darilo sa Lerosu, UGU a v Adriaticu

Pomalý príchod teplých mesiacov oslabil nápojárov. Skupina Kofola potvrdila pokles tržieb, darilo sa Lerosu, UGU a v Adriaticu

Nápojárska skupina Kofola zažila studenú jar. Predikcie poklesu dopytu z dôvodov daňových zásahov na Slovensku sa potvrdili, druhý kvartál priniesol skupine tržby vo výške 2,97 miliardy CZK (118,85 mil. EUR), ukazovateľ EBITDA klesol o 14,2 %. Medziročne vyššie tržby zaznamenali dcérske spoločnosti Radenska Adriatic, LEROS aj UGO, ktoré prekonali svoje ciele.

Kofola v lete pomohla k tisíckam nových známostí a na festivaloch oddala desiatky párov

Kofola v lete pomohla k tisíckam nových známostí a na festivaloch oddala desiatky párov

Zoznamku, tajné koncerty a silné emócie prinieslo Námestie Lásky od Kofoly. Spolu so zoznamovacou aplikáciou Kofoláska a originálnym konceptom festivalových aj skutočných svadieb Kofola pripomenula, že láska chutí najlepšie naživo. K unikátnym zážitkom prispeli aj známe osobnosti ako Vladimír Polák z ostravského zoskupenia Tři Tygři, spevák Sofian Medjmedj, Alan Murin alebo víťazi Love Islandu Kiki a Trabo.

Kofola posilňuje: na Slovensku kupuje spoločnosť ASO VENDING

Kofola posilňuje: na Slovensku kupuje spoločnosť ASO VENDING

Skupina Kofola, významný výrobca nealkoholických nápojov v strednej Európe, nadväzuje na strategické tuzemské aj zahraničné akvizície z posledných rokov a posilňuje svoju pozíciu na slovenskom vendingovom trhu. Vo štvrtok 14. augusta dokončila kúpu 100 % podielu v spoločnosti ASO VENDING, najväčšom prevádzkovateľovi kávových, potravinových a nápojových automatov na Slovensku. Na čelo novej skupinovej entity sa postaví Rastislav Kráľ, doterajší obchodný riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko pre Retail. Na tejto pozícii ho vystrieda Daniela Dlouhá.

Rodičovstvo ako služba lekára na pohotovosti: za prvé tri roky chýba tisíc hodín kľúčových fáz spánku

Rodičovstvo ako služba lekára na pohotovosti: za prvé tri roky chýba tisíc hodín kľúčových fáz spánku

Rodičia malých detí prídu počas prvých troch rokov života dieťaťa priemerne o tisíc hodín spánku, konkrétne o jeho najdôležitejšiu časť – hlbokú a REM fázu. Práve v týchto fázach pritom dochádza k najväčšej regenerácii tela aj mysle, ktorú výrazne ovplyvňuje aj dostatočná hydratácia a zdravý životný štýl. Vyplýva to z nového merania spánku rodičov, ktoré realizovala značka Rajec v spolupráci s odborníkmi. Výsledky potvrdzujú, že rodičovstvo je nielen krásne, ale aj extrémne náročné obdobie, kedy telo často funguje len na rezervu.

Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne „Mám ťa rád“

Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne „Mám ťa rád“

Len máloktoré národy majú k sebe tak blízko ako Česi a Slováci. A práve túto blízkosť sa rozhodla osláviť značka Vinea reedíciou ikonickej piesne „Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa. V modernom spracovaní spojila známych slovenských a českých interpretov, ktorí spoločne prespievali hit o láske, porozumení a vzájomnosti – hodnotách, ktoré aj dnes silne rezonujú. Veď čo môže byť krajšie, ako keď vám niekto jednoducho povie Mám ťa rád.

Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily  so značkou limonád Targa Florio

Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily so značkou limonád Targa Florio

Československá značka limonád a tonikov zo sicílskych ingrediencií Targa Florio sa spája s legendárnym jazdcom Formule 1, Emersonom Fittipaldim. Namiesto šialenej rýchlosti v novom spote ukazuje, že skutočný pôžitok z jazdy prichádza, keď spomalíme a vychutnáme si ju. Okrem toho má kampaň za cieľ predstaviť aj novú príchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

Prvý kvartál priniesol do nápojového biznisu ochladenie. Kofola sa napriek tomu statočne vyrovnala s výzvami nového roku

Prvý kvartál priniesol do nápojového biznisu ochladenie. Kofola sa napriek tomu statočne vyrovnala s výzvami nového roku

V 1. štvrťroku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržieb naprieč svojimi trhmi. Ten bol primárne spôsobený regulačnými zásahmi vlád. Napriek tomu nezaháľala, uviedla atraktívne novinky a posilnila v dynamicky rastúcom segmente zdravého stravovania. Darilo sa aj voňavému pilieru skupiny. Výsledná bilancia za prvé tri mesiace: tržby viac ako dve miliardy Kč, teda 83 450 tis. € a EBITDA 162,7 mil. Kč, teda 6 487 tis. €.

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže.  Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže. Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko rozširuje svoje poľnohospodárske aktivity a oznamuje vstup do ďalšieho kávového regiónu svetového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamskom Boquete – oblasti, ktorá sa preslávila najkvalitnejšími kávovými odrodami, vrátane ikonickej Geishy. Cieľom Kofoly je posilniť kontrolu nad surovinami a prepojiť celý hodnotový reťazec – od pestovania až po balenie – pod hlavičku spoločnosti LEROS.

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje  ovocnú desiatu Ovokous

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje ovocnú desiatu Ovokous

Značka Jupík, tradične spájaná s detskými nápojmi, rozširuje svoje pôsobenie mimo segment pitného režimu. Po tom, čo uspela s ovocnou zmrzlinou, sa tento rok púšťa do zdravých desiat – ovocných kúskov bez pridaného cukru. Tento rok tiež značka prešla redizajnom a svojou novou kampaňou aj ďalšími aktivitami povzbudzuje deti k tvorivosti.

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Budove Nových kúpeľov v areáli Dolu Hlubina v Ostrave vdýchne rodinná spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko nový život. Okrem kancelárií tu vybuduje návštevnícku atrakciu v podobe interaktívneho múzea tradičnej značky Kofola.

Načítať ďalšie