Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily  so značkou limonád Targa Florio

Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily so značkou limonád Targa Florio

Československá značka limonád a tonikov zo sicílskych ingrediencií Targa Florio sa spája s legendárnym jazdcom Formule 1, Emersonom Fittipaldim. Namiesto šialenej rýchlosti v novom spote ukazuje, že skutočný pôžitok z jazdy prichádza, keď spomalíme a vychutnáme si ju. Okrem toho má kampaň za cieľ predstaviť aj novú príchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

Prvý kvartál priniesol do nápojového biznisu ochladenie. Kofola sa napriek tomu statočne vyrovnala s výzvami nového roku

Prvý kvartál priniesol do nápojového biznisu ochladenie. Kofola sa napriek tomu statočne vyrovnala s výzvami nového roku

V 1. štvrťroku 2025 čelila skupina Kofola poklesu tržieb naprieč svojimi trhmi. Ten bol primárne spôsobený regulačnými zásahmi vlád. Napriek tomu nezaháľala, uviedla atraktívne novinky a posilnila v dynamicky rastúcom segmente zdravého stravovania. Darilo sa aj voňavému pilieru skupiny. Výsledná bilancia za prvé tri mesiace: tržby viac ako dve miliardy Kč, teda 83 450 tis. € a EBITDA 162,7 mil. Kč, teda 6 487 tis. €.

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže.  Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Kofola kupuje ďalšie kávové plantáže. Rodinnú farmu a kvalitné zrno našla v Paname

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko rozširuje svoje poľnohospodárske aktivity a oznamuje vstup do ďalšieho kávového regiónu svetového významu. Po Kolumbii investuje do farmy v panamskom Boquete – oblasti, ktorá sa preslávila najkvalitnejšími kávovými odrodami, vrátane ikonickej Geishy. Cieľom Kofoly je posilniť kontrolu nad surovinami a prepojiť celý hodnotový reťazec – od pestovania až po balenie – pod hlavičku spoločnosti LEROS.

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje  ovocnú desiatu Ovokous

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje ovocnú desiatu Ovokous

Značka Jupík, tradične spájaná s detskými nápojmi, rozširuje svoje pôsobenie mimo segment pitného režimu. Po tom, čo uspela s ovocnou zmrzlinou, sa tento rok púšťa do zdravých desiat – ovocných kúskov bez pridaného cukru. Tento rok tiež značka prešla redizajnom a svojou novou kampaňou aj ďalšími aktivitami povzbudzuje deti k tvorivosti.

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Kofola sa pustila do záchrany brownfieldu. Začala s výstavbou nového sídla v Dolných Vítkoviciach

Budove Nových kúpeľov v areáli Dolu Hlubina v Ostrave vdýchne rodinná spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko nový život. Okrem kancelárií tu vybuduje návštevnícku atrakciu v podobe interaktívneho múzea tradičnej značky Kofola.

Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Offline láska teraz dostáva druhú šancu

Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Offline láska teraz dostáva druhú šancu

Láska má existenčné problémy. Viac ako 60 % párov sa dnes zoznamuje online. Obrazovky ale ťažko nahradia prvý nesmelý pohľad, nervózny úsmev alebo dotyk ruky pri rande naživo. Práve na tento fenomén reaguje nová kampaň značky Kofola.

Kofola aj tento rok na festivaloch

Kofola aj tento rok na festivaloch

Leto bez festivalov a vychladenej Kofoly? To by nebolo ono! Ani tento rok nebudeme chýbať na tých najväčších hudobných bombách. Tak kam spolu tento rok vyrazíme?

Kofola oslavuje 65 rokov. Ako sa písal príbeh lásky, nezameniteľnej chuti a úspešného podnikania?

Kofola oslavuje 65 rokov. Ako sa písal príbeh lásky, nezameniteľnej chuti a úspešného podnikania?

Chuť, ktorá vás vráti do detstva, spája generácie, vyvoláva nostalgiu a prekvapuje jedinečnosťou. Kofola, ktorá prvýkrát zišla z výrobnej linky 27. marca 1960, oslavuje svoje 65. narodeniny. História nezameniteľného nápoja, ktorý vznikol ako domáca alternatíva k západným kolám, je o tradícii, inováciách aj odhodlaní robiť veci inak. Kto stojí za jej príbehom dnes? A aká bude Kofola budúcnosti?

Kofola podpísala zmluvu o kúpe 100 % podielu v najväčšej vendingovej spoločnosti na Slovensku

Kofola podpísala zmluvu o kúpe 100 % podielu v najväčšej vendingovej spoločnosti na Slovensku

Rodinná nápojárska spoločnosť sa rozhodla vstúpiť na trh nápojových a potravinových automatov aj na Slovensku. Vďaka spojeniu s firmou ASO VENDING manželov Korčekových bude môcť obsluhovať približne 8-tisíc automatov naprieč Slovenskom.

Rekordný rok Kofoly. Aj napriek záplavám v Česku hlási medziročný rast o 30 %

Rekordný rok Kofoly. Aj napriek záplavám v Česku hlási medziročný rast o 30 %

Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko zverejnila svoje predbežné hospodárske výsledky za rok 2024. Potvrdila nielen výborné tržby v jednotlivých krajinách, kde pôsobí, ale aj rekordný hrubý prevádzkový zisk EBITDA za celú skupinu Kofola, ktorá prevýšila 1,8 miliardy CZK, teda 74,5 milióna €. Výsledky za minulý rok potvrdzujú silu celej skupiny, jej značiek aj schopnosť reagovať na meniace sa podmienky na trhu. V roku 2025 plánuje manažment Kofoly masívne investovať.

Kofola prináša na trh novú značku džúsov a kvalitné ľadové čaje

Kofola prináša na trh novú značku džúsov a kvalitné ľadové čaje

Na nápojovom trhu už nájdete málo kategórií, v ktorých by nemala zastúpenie aj lokálna nápojárska rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojov a džúsov spolupracovala v posledných rokoch s rakúskou spoločnosťou Rauch a teraz prichádza s vlastnou značkou Curiosa, ktorá okorení výber v tomto segmente. V kategórii ľadových čajov zase prináša novinku v podobe DILMAH Ice Tea.

Aj napriek ničivým záplavám zvýšila skupina Kofola v treťom kvartáli tržby. Rástol aj ukazovateľ EBITDA

Aj napriek ničivým záplavám zvýšila skupina Kofola v treťom kvartáli tržby. Rástol aj ukazovateľ EBITDA

Hlavnou sezónou prešla nápojárska rodina Kofola ČeskoSlovensko na výbornú. Tržby v 3. kvartáli 2024 narástli v porovnaní s minulým rokom o 33 %, darilo sa všetkým pilierom skupiny, vrátane novo začlenených pivovarov. Skupinová EBITDA dosiahla za 9 mesiacov roku 1,6 mld. CZK a jej výhľad do konca roka sľubuje vedenie Kofoly na úrovni hornej avizovanej hranice.

Načítať ďalšie