V Rajeckej doline pokračuje Kofola v mapovaní územia. Za sebou má prvé realizácie, ktoré zadržali viac ako 51 mil. litrov dažďovej vody

V Rajeckej doline pokračuje Kofola v mapovaní územia. Za sebou má prvé realizácie, ktoré zadržali viac ako 51 mil. litrov dažďovej vody

Rajecká dolina sa stala slovenským domovom spoločnosti Kofola vďaka panensky čistej prírode a kvalitnému zdroju pramenitej vody. Aktívne ho preto chráni a do udržateľných projektov zapája aj ďalšie subjekty. Po pilotnom projekte BIO certifikácie územia na voľný zber bylín sa pustila do mapovania krajiny Rajeckej doliny a realizácie prvých vodozádržných prvkov. Teraz sa v spolupráci s miestnymi samosprávami plánuje zapojiť do obnovy mokradí, monitoruje ale aj dlhodobý stav na rieke Rajčanka.

 Dobrovoľníci postavili dva nové turistické mostíky v Skalnatej doline

Dobrovoľníci postavili dva nové turistické mostíky v Skalnatej doline

Letná turistická sezóna je v plnom prúde, a vďaka novým mostíkom bude pohyb po horách bezpečnejší. Nové turistické mostíky vznikli v rámci projektu Hore dobre, ktorý organizuje Hikemates, v spolupráci s tradičnou Kofolou.

Vyššie tržby, ale aj pokles cien energií a hlavných vstupov pomohli Kofole k vydareným výsledkom za prvý štvrťrok

Vyššie tržby, ale aj pokles cien energií a hlavných vstupov pomohli Kofole k vydareným výsledkom za prvý štvrťrok

Nápojárska rodina, ktorá v prvom štvrťroku dokončila hneď dve zaujímavé akvizície, má do sezóny z pohľadu noviniek nabité. Okrem nového nápoja pre deti v plechovke Jupík SPARKY uvádza s raperom Separom aj ďalšiu príchuť veľmi úspešného Semtexu EXTREM, v Česku zase prichádza s novým formátom funkčnej minerálnej vody Korunní. S ohľadom na celkovo pozitívny výhľad chce valnému zhromaždeniu predložiť návrh na vyplatenie dividendy vo výške 13,50 CZK na 1 akciu pred zdanením. Výhľad EBITDA na rok 2024 zostáva zatiaľ bez zmeny.

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch  Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch Zubr, Holba a Litovel

Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a. s. kúpila 49 % podiel v spoločnosti MIXA VENDING s.r.o., ktorá sa zameriava na prevádzku nápojových a potravinových automatov. Vzniká tak zaujímavé spojenie dvoch lokálnych rodinných firiem, ktoré na trhu pôsobia viac ako 30 rokov.

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Skupina Kofola sa podľa výsledkov tretieho štvrťroka dokázala vyrovnať s poklesom predaných objemov

Tuzemská nápojárska spoločnosť zverejnila priebežné hospodárske výsledky za 9 mesiacov tohto roka. Úspešne sa jej podarilo nájsť ekonomický balans medzi poklesom spotreby, rastúcimi nákladmi a nutnou ziskovosťou. Tržbám z kľúčovej letnej sezóny pomohlo dobré počasie, a hlavne obľuba čapovanej Kofoly s originálnou bylinkovou receptúrou. Pokračuje aj veľmi pozitívny trend rozvoja divízie UGO, ktorá sa zameriava na predaj čerstvých štiav a zdravých pokrmov.

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na regionálnej úrovni vstúpiť do ďalšej kategórie, v ktorej bude vedieť využiť svoje podnikateľské, distribučné a marketingové know-how. Dokončenie transakcie, ktorá podlieha schváleniu českých protimonopolných úradov, sa očakáva začiatkom roka 2024.

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

Funkčné vodozádržné opatrenia môžu pomôcť poškodenej krajine. Pre ich realizáciu je ale nutná súčinnosť všetkých zainteresovaných strán

V Rajeckej doline sa uskutočnil už druhý ročník série workshopov venovaných vodozádržným opatreniam s názvom „Voda nás spája“, ktorých cieľom je predstaviť funkčné metódy zadržiavania vody pre rôzne typy krajiny. Takmer 150 účastníkov hlavne z radov odbornej verejnosti diskutovalo o možnostiach zmiernenia dopadov klimatických extrémov – dlhodobého sucha, prívalových zrážok a následnej erózie pôdy, a úbytku vody v krajine.

Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz rozšíriť svoj záber o ďalšie nápojové suroviny. Na takmer 60 hektároch bude na Úsovsku na severnej Morave obhospodarovať jablčný sad, s cieľom vypestovať tu špeciálnu odrodu jabĺk potrebnú na výrobu ciderov. V Kolumbii zase Kofola smeruje k spoluvlastníctvu 230 hektárov kávových plantáží.

Načítať ďalšie