Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Neoddeliteľné uzávery sa nevyhnú ani našim nápojom

Na základe rozhodnutia Európskej únie budú od júla 2024 všetci výrobcovia povinní uvádzať na trh nápoje s neodnímateľnými uzávermi. V prípade nedodržania legislatívnej povinnosti by výrobcom mohli hroziť vysoké pokuty od štátu.

Príď ku šťastiu na námestí

Príď ku šťastiu na námestí

Môžete sa na nás tešiť na Rock for People, Colours of Ostrava, Grape aj na Festival Pohoda.

Vyššie tržby, ale aj pokles cien energií a hlavných vstupov pomohli Kofole k vydareným výsledkom za prvý štvrťrok

Vyššie tržby, ale aj pokles cien energií a hlavných vstupov pomohli Kofole k vydareným výsledkom za prvý štvrťrok

Nápojárska rodina, ktorá v prvom štvrťroku dokončila hneď dve zaujímavé akvizície, má do sezóny z pohľadu noviniek nabité. Okrem nového nápoja pre deti v plechovke Jupík SPARKY uvádza s raperom Separom aj ďalšiu príchuť veľmi úspešného Semtexu EXTREM, v Česku zase prichádza s novým formátom funkčnej minerálnej vody Korunní. S ohľadom na celkovo pozitívny výhľad chce valnému zhromaždeniu predložiť návrh na vyplatenie dividendy vo výške 13,50 CZK na 1 akciu pred zdanením. Výhľad EBITDA na rok 2024 zostáva zatiaľ bez zmeny.

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta.  Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta. Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.

Hore dobre

Hore dobre

Tisíce chodníkov po planinách, horách, lesoch i úpätiach, o ktoré sa ale niekto musí starať.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Cez dotyk pocíť pocit

Cez dotyk pocíť pocit

Každý deň začína rovnako: vedľa postele ti zazvoní placka pichnutá do elektriky a kým si zase nezalezieš do pelechu, tak ju nedáš z ruky. To čo tomu mŕtvemu zariadeniu dávame je, ale náš cenný čas, ktorý sme mohli stráviť oveľa lepšie, napríklad dotykmi.

Kofola potvrdila veľmi dobrý výsledok za rok 2023 s prevádzkovým ziskom EBITDA vo výške 1,25 miliardy CZK, teda 52,2 mil. €

Kofola potvrdila veľmi dobrý výsledok za rok 2023 s prevádzkovým ziskom EBITDA vo výške 1,25 miliardy CZK, teda 52,2 mil. €

Skupina Kofola vo svojej výročnej správe potvrdila predbežné výsledky zverejnené vo februári. Plánovaný interval EBITDA na rok 2024 zostáva v rozmedzí 1,55 – 1,80 miliardy CZK, rast tržieb odhaduje vedenie firmy o 25 %.

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch  Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch Zubr, Holba a Litovel

Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Skupina Kofola zverejnila predbežné výsledky roka 2023 a potvrdila dosiahnutie hornej hranice avizovaného cieľa EBITDA 1,25 mld. CZK, teda 52,2 mil. €. Tržby Kofole narástli o 10 % oproti minulému roku a dosiahli 8,69 mld. CZK, v prepočte 362 mil €.

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.

Načítať ďalšie