
Všetko pekné sa raz skončí ... ale Suchý Február nemusí. 😃 Čistokrvný život si môžete predĺžiť ako dlho chcete, niektorí to vydržia už navždy. 😍 S Kofolou sa pritom nudiť nebudete, navyše tým môžete inšpirovať aj svoje okolie. A o tom to je. 😉
Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla podľa predbežných hospodárskych výsledkov 1,03 miliardy Kč (39 mil. EUR). Celoročné tržby klesli v porovnaní s minulým rokom o 3,7 %. Za relatívne nízkym poklesom tržieb je aj úspešná akvizícia českých minerálnych vôd Ondrášovka a Korunní, ktoré prispeli k rastu podielu na retailovom trhu.
Suchý február, osvetová kampaň, ktorá pomáha zmeniť stereotypy v nadmernej konzumácii alkoholu, po deviatich ročníkoch u našich českých susedov prichádza aj na Slovensko a získava dôležitého spojenca. Partnerom sa tento rok v oboch krajinách stala značka Kofola, ktorá prvým stovkám šťastlivcov, ktorí sa zaviažu k mesiacu bez alkoholu na maili [email protected], zaistí zábavu.