Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta.  Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta. Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako darček k svojmu výročiu dostáva nápoj moderný a minimalistický dizajn, na ikonický tvar a tmavozelenú farbu fľaše však dizajnéri nesiahli.

Na nápojovom trhu došlo k poklesu spotreby. Kofole sa napriek tomu darí udržať si plán EBITDA pre rok 2023

Na nápojovom trhu došlo k poklesu spotreby. Kofole sa napriek tomu darí udržať si plán EBITDA pre rok 2023

Kofola ČeskoSlovensko zverejnila svoje hospodárske výsledky za 2. štvrťrok. Zisková marža sa začína blížiť k predpandemickej úrovni. Napriek poklesu objemu predaných litrov vykazuje za prvý polrok EBITDU vo výške 581 mil. Kč, teda 24 529 tis. EUR. Novinky uvedené na všetkých trhoch si získali srdcia spotrebiteľov. Čerstvá divízia UGO pokračuje v rastovom trende, v 2. štvrťroku sa dokonca prehupla do čiernych čísel na úrovni celkového výsledku hospodárenia.

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín zo Sicílie. Uvedenie novinky na trh podporí kampaň oslavujúca hrdinov legendárnych automobilových pretekov Targa Florio, vrátane známej československej pretekárky Elišky Junkovej.

Odborníci zostavili rebríček najnáročnejších stavieb stredoveku. Pri ktorých slovenských hradoch sa majstri najviac zapotili?

Odborníci zostavili rebríček najnáročnejších stavieb stredoveku. Pri ktorých slovenských hradoch sa majstri najviac zapotili?

Pustý hrad vo Zvolene, hrad Nitra, Spišský hrad a hrad Zniev. Tieto štyri slovenské hrady sa umiestnili na prvých priečkach rebríčka Najnáročnejších stavieb stredoveku, ktorý zostavila Kláštorná Kalcia v spolupráci s odborníkom na architektonicko-historický výskum pamiatok Michalom Šimkovicom. Zdá sa vám výstup na ich hradné kopce vyčerpávajúci a riadne sa pri tom zapotíte? Potom si predstavte, ako fyzicky náročné bolo tieto hradné opevnenia vybudovať. Pred stovkami rokov a bez pomoci technológií.

Kofola sa rozhodla zaviesť deň voľna na lásku. Svojim zamestnancom umožní čerpať Láskyplný piatoček.

Kofola sa rozhodla zaviesť deň voľna na lásku. Svojim zamestnancom umožní čerpať Láskyplný piatoček.

Slováci aj Česi trávia so svojimi partnermi len dve a pol hodiny denne*, z toho väčšinu času zaberú rutinné činnosti či starostlivosť o domácnosť. Kofola si uvedomuje, že o lásku je potrebné sa starať, a preto sa rozhodla darovať svojim zamestnancom Láskyplný piatoček a inšpirovať aj ostatných, aby venovali svojim blízkym to najcennejšie – svoj čas.

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Značka Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou. V tohtoročnej netradičnej minisérii spotov predstavuje hlavných hrdinov produktového radu a prepája prvky upokojujúceho sveta meditácie s čistou rajeckou prírodou.

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Aj vy ste si bylinky doteraz spájali len s horúcim čajom a zimou? Ak áno, neváhajte ich vyskúšať aj v ľadovom čaji. Bylinky majú totiž kúzelnú vlastnosť, že tak ako zahrejú v horúcej podobe, rovnako osviežia aj ľadové. Ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek v spojení s pravým čajom túto jar prináša Rajec Čaj Ľadová bylinka.

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné čaje.

Kofola splnila vytýčené ročné ciele. K úspechu v ekonomicky zložitom roku prispeli aj čerstvé a voňavé nápoje

Kofola splnila vytýčené ročné ciele. K úspechu v ekonomicky zložitom roku prispeli aj čerstvé a voňavé nápoje

Aj napriek zvýšeným nákladom na energie a suroviny dosiahla Skupina Kofola prevádzkový zisk EBITDA prevyšujúci 45,2 mil. EUR. K tomu prispeli rastúce predaje v kľúčových predajných kanáloch, rekordná letná sezóna, medziročný rast kategórie nápojov na cesty, ale aj silnejúca obľuba čerstvých štiav a bylinných čajov. Kofola tak potvrdila svoju rolu významného domáceho výrobcu, ktorý je schopný vďaka efektívnemu riadeniu dosahovať stabilné výsledky.

 Kofola a slovenský rapper Separ spoločne predstavili nový energetický nápoj bez taurínu

Kofola a slovenský rapper Separ spoločne predstavili nový energetický nápoj bez taurínu

Energetický nápoj SEMTEX, ktorý patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, pripravuje rozšírenie svojho produktového radu o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji sa priamo podieľa aj slovenský rapper Separ a jeho zastupujúca agentúra Evency. Separ novinku exkluzívne predstavil svojim fanúšikom prostredníctvom sociálnych sietí. Nový energetický nápoj sa objaví vo vybraných predajniach obchodných reťazcov v apríli 2023.

Načítať ďalšie