Kofola prináša na trh novú značku džúsov, ale aj kvalitné ľadové čaje

Kofola prináša na trh novú značku džúsov, ale aj kvalitné ľadové čaje

Na nápojovom trhu už nájdete málo kategórií, v ktorých by nemala zastúpenie aj lokálna nápojárska rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojov a džúsov spolupracovala v posledných rokoch s rakúskou spoločnosťou Rauch a teraz prichádza s vlastnou značkou Curiosa, ktorá okorení výber v tomto segmente. V kategórii ľadových čajov zase prináša novinku v podobe DILMAH Ice Tea.

Kofola má gule! Tento rok prichádza s ďalšou originálnou príchuťou

Kofola má gule! Tento rok prichádza s ďalšou originálnou príchuťou

Veľa fanúšikov každý rok čaká, s akou príchuťou Kofola pred Vianocami prekvapí. Bola tu už Kofola Čerešňová, Vanilková, Marcipánová, Kokosová alebo aj Mandarínková. Tento rok tradičná československá značka spojila sily s ďalšou lokálnou firmou a vznikli tak dva originálne produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo guličky Marlenka.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Zo štatistík vieme, že denne venujeme priemerne až 2600 dotykov mobilom namiesto toho, aby sme nimi potešili niekoho blízkeho. Aj preto Kofola pripravila na blížiaci sa festival Grape jedinečný priestor – Námestie lásky, kde si zaľúbení budú môcť lásku potvrdiť, nezadaní si ju tam budú môcť nájsť a všetci si tam budú môcť dopriať ešte viac dotykov. Veď dotyky láske jednoznačne pristanú.

Nepodceňujte pitný režim detí počas leta

Nepodceňujte pitný režim detí počas leta

Čím je človek mladší, tým väčší podiel v jeho tele predstavuje voda. Kým u dospelých tvorí voda okolo 60 %, u detí je to až 85 %. Preto je potrebné dôsledne sledovať ich pitný režim a ponúkať im vhodné tekutiny, najmä počas horúcich dní. Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.

Spoločnosť Kofola ponúka vo vratnom skle už aj dojčenskú vodu

Spoločnosť Kofola ponúka vo vratnom skle už aj dojčenskú vodu

Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí  s motoristickými komentátormi

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátormi

Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú, prišla na pomoc legendárna komentátorská dvojica Števo Eisele a Pepa Král. V sérii videí odľahčenou formou prezentujú zaujímavé tipy na netradičné letné kokteily, po ktorých budete mať čistú hlavu, a dokazujú, že motorizmus a mixológia majú veľa spoločného.

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

Kofola vyzýva na starostlivosť o lásku a vzájomné dotýkanie

Kofola vyzýva na starostlivosť o lásku a vzájomné dotýkanie

Potom, čo Kofola začala inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, sa tento rok zamerala na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité pre utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícov dotykov venujeme v priemere každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A práve to chce originálna československá značka zmeniť.

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta.  Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta. Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Zdravé a funkčné nápoje sa tešia stálej väčšej obľube, na trh, preto prichádza nová obohatená minerálna voda

Zdravé a funkčné nápoje sa tešia stálej väčšej obľube, na trh, preto prichádza nová obohatená minerálna voda

Tradičná minerálna voda Korunná s takmer 150 ročnou históriou uvádza na trh novinku doplnenú o funkčné látky, ktoré zlepšujú obranyschopnosť organizmu, zmierňujú únavu alebo podporujú sústredenie a mentálny výkon. Dostupná bude v troch variantoch.

Načítať ďalšie