Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily  so značkou limonád Targa Florio

Menej plynu, viac pôžitku. Pretekár F1 Fittipaldi spojil sily so značkou limonád Targa Florio

Československá značka limonád a tonikov zo sicílskych ingrediencií Targa Florio sa spája s legendárnym jazdcom Formule 1, Emersonom Fittipaldim. Namiesto šialenej rýchlosti v novom spote ukazuje, že skutočný pôžitok z jazdy prichádza, keď spomalíme a vychutnáme si ju. Okrem toho má kampaň za cieľ predstaviť aj novú príchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje  ovocnú desiatu Ovokous

Kofola rozširuje pôsobnosť svojej značky Jupík: predstavuje ovocnú desiatu Ovokous

Značka Jupík, tradične spájaná s detskými nápojmi, rozširuje svoje pôsobenie mimo segment pitného režimu. Po tom, čo uspela s ovocnou zmrzlinou, sa tento rok púšťa do zdravých desiat – ovocných kúskov bez pridaného cukru. Tento rok tiež značka prešla redizajnom a svojou novou kampaňou aj ďalšími aktivitami povzbudzuje deti k tvorivosti.

Máme nabité na sezónu

Máme nabité na sezónu

Minulý rok sme na vývoji nových produktov pracovali naozaj usilovne a s nasadením. Vďaka tomu si teraz môžeme predstaviť kopec noviniek naprieč celým portfóliom. Ktoré to sú? Poď me sa na ne pozrieť!

Kofola prináša na trh novú značku džúsov a kvalitné ľadové čaje

Kofola prináša na trh novú značku džúsov a kvalitné ľadové čaje

Na nápojovom trhu už nájdete málo kategórií, v ktorých by nemala zastúpenie aj lokálna nápojárska rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojov a džúsov spolupracovala v posledných rokoch s rakúskou spoločnosťou Rauch a teraz prichádza s vlastnou značkou Curiosa, ktorá okorení výber v tomto segmente. V kategórii ľadových čajov zase prináša novinku v podobe DILMAH Ice Tea.

Kofola má gule! Tento rok prichádza s ďalšou originálnou príchuťou

Kofola má gule! Tento rok prichádza s ďalšou originálnou príchuťou

Veľa fanúšikov každý rok čaká, s akou príchuťou Kofola pred Vianocami prekvapí. Bola tu už Kofola Čerešňová, Vanilková, Marcipánová, Kokosová alebo aj Mandarínková. Tento rok tradičná československá značka spojila sily s ďalšou lokálnou firmou a vznikli tak dva originálne produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo guličky Marlenka.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Zo štatistík vieme, že denne venujeme priemerne až 2600 dotykov mobilom namiesto toho, aby sme nimi potešili niekoho blízkeho. Aj preto Kofola pripravila na blížiaci sa festival Grape jedinečný priestor – Námestie lásky, kde si zaľúbení budú môcť lásku potvrdiť, nezadaní si ju tam budú môcť nájsť a všetci si tam budú môcť dopriať ešte viac dotykov. Veď dotyky láske jednoznačne pristanú.

Nepodceňujte pitný režim detí počas leta

Nepodceňujte pitný režim detí počas leta

Čím je človek mladší, tým väčší podiel v jeho tele predstavuje voda. Kým u dospelých tvorí voda okolo 60 %, u detí je to až 85 %. Preto je potrebné dôsledne sledovať ich pitný režim a ponúkať im vhodné tekutiny, najmä počas horúcich dní. Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.

Spoločnosť Kofola ponúka vo vratnom skle už aj dojčenskú vodu

Spoločnosť Kofola ponúka vo vratnom skle už aj dojčenskú vodu

Dojčenská voda Rajec je stelesnením panensky čistej prírody Rajeckej doliny a deťom a mamičkám dáva všetko, čo potrebujú pre zdravý život. Vďaka prirodzene nízkej mineralizácii a nízkemu obsahu dusičnanov spĺňa aj tie najprísnejšie kritériá pre pitný režim našich najmenších. Značka sa už dlhodobo venuje starostlivosti o prírodu a keďže vratné sklo je pre prírodu najmenej zaťažujúci obal, prichádza toto leto s novinkou - dojčenskou vodou Rajec vo vratnej sklenenej fľaši Cirkulka.

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí  s motoristickými komentátormi

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátormi

Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú, prišla na pomoc legendárna komentátorská dvojica Števo Eisele a Pepa Král. V sérii videí odľahčenou formou prezentujú zaujímavé tipy na netradičné letné kokteily, po ktorých budete mať čistú hlavu, a dokazujú, že motorizmus a mixológia majú veľa spoločného.

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

Kofola vyzýva na starostlivosť o lásku a vzájomné dotýkanie

Kofola vyzýva na starostlivosť o lásku a vzájomné dotýkanie

Potom, čo Kofola začala inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, sa tento rok zamerala na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité pre utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícov dotykov venujeme v priemere každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A práve to chce originálna československá značka zmeniť.

Načítať ďalšie