Značky

Kofola spúšťa komunikačnú kampaň k najnovšiemu prírastku vo svojom portfóliu

03.05. 2019

Spoločnosť Kofola v apríli zavŕšila proces opätovného spustenia výroby tradičnej minerálnej vody, ktorú kúpila v júni 2018. Uvedením Kláštornej Kalcia v novej fľaši od Martina Turzíka chce Kofola zopakovať úspešný príbeh, ktorý kedysi začala písať s polozabudnutou Kofolou. V sobotu spustí nový televízny spot z dielne kreatívnej agentúry WMC Grey, ale aj ďalšie komunikačné aktivity.

Kofola spúšťa komunikačnú kampaň k najnovšiemu prírastku vo svojom portfóliu

Voda pevná ako skala

Prírodná minerálna voda Kláštorná Kalcia patrí medzi slovenské minerálky bohaté na prirodzene zvýšený obsah vápnika. A keďže vápnik = pevnosť, túto vlastnosť komunikačný tím spojil aj so samotnou minerálnou vodou. „Príbeh komunikácie je voľne inšpirovaný legendou o obliehaní hradu Turiec v roku 1241. Uhorskému panovníkovi Belovi IV. sa podarilo ubrániť krvilačným Tatárom aj vďaka sile a pevnosti z vody prameniacej pod hradom,“ popisuje pozadie kampane senior brand manažérka Ivana Králiková.

„Veľký dôraz v celej kampani kladieme nielen na benefity vápnika v pitnom režime človeka, ale aj na pôvod, „slovenskosť“, ktorá je neoddeliteľným atribútom značky,“ dodáva I. Králiková. V spote, ktorý v produkcii Stink Films natočil režisér Nieto, preto zaznie hudobný motív interpretovaný práve umeleckým folklórnym súborom Lúčnica.

klastorna-kalcia-original   klastorna-kalcia_making-of-original

Mystickú, ale zároveň strhujúcu podobu televízneho spotu, ktorý vzišiel z tejto spolupráce, približuje aj David Suda, kreatívny riaditeľ WMC GREY, ktorá sa na vzniku spotu podieľala. „Chceli sme divákov vtiahnuť do príbehu značky a vytvoriť unikátnu atmosféru, z ktorej bude vápnik a jeho sila cítiť v takmer každom okamihu. A vďaka príbehu stvárnenom v spote Kláštornej Kalcia sa dozviete, ako sa na hrad Turiec voda pevná ako skala dostala.“

Kampaň pobeží od 4. mája do konca júna a okrem televízneho spotu bude viditeľná aj v online prostredí a v mieste predaja. Webovú  stránku www.klastorna.sk navrhla a realizovala agentúra dotcom advertising. Intenzívnu celoročnú PR kampaň pre značku Kláštorná Kalcia na Slovensku zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Vizitka kampane Kláštorná Kalcia, Pevná ako skala
Klient: Kofola ČeskoSlovensko (Pavol Chalupka, Ivana Králiková, Michal Krištofík)
Kreatívna agentúra: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Art director: Roman Hynek
Copywriter: Ondřej Zvolský
Account director: Martina Vacíková
Account manager: Štěpánka Vomočilová
Réžia: Nieto
Produkcia: Stink Films
Hudba: Steve Lynch (Írsko)
Trvanie: 4.5.2019 – 30.6.2019
PR: 1st CLASS AGENCY