Značky

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

17.04. 2023

Značka Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou. V tohtoročnej netradičnej minisérii spotov predstavuje hlavných hrdinov produktového radu a prepája prvky upokojujúceho sveta meditácie s čistou rajeckou prírodou.

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Experti na meditáciu zo zvieracej ríše predstavujú Rajec v rôznych podobách v sérii nových televíznych spotov. Zároveň približujú benefity jednotlivých produktov. Rak sa v prírode objavuje len v tých najčistejších vodných tokoch, a preto symbolizuje absolútnu čistotu venovanú  dojčenskej vode. Svižná veverička uvádza 0,75 l vodu so športovým uzáverom ako stvorenú pre pohyb. Pri tohtoročnej novinke Rajec Čaj Ľadová bylinka, ktorou Rajec prvýkrát vstupuje do kategórie čajov, sa v hlavnej úlohe predvedie včela, ktorá predstavuje povznášajúcu a intenzívnu chuť bylín. Meditácia je rozvíjaná cez atmosférické otvorenie, upokojujúci až relaxačný voiceover a zvieratká v joga pozíciách. O ne sa postarali profesionáli z Českého 3D štúdia so svetovým renomé UPP.

„Čistá voda, čistá hlava. S touto ideou prišiel náš český tím pod vedením Mareka Uličného a trafili klinec po hlavičke. Táto téma v jednoduchom a priamočiarom prepojení na benefity produktov je veľmi jednoducho tvarovateľná a rozvíjateľná. Otvorila nám naozaj široký svet, z ktorého sme dokázali čerpať množstvo rôznych riešení ako v offline svete, tak aj v digitále. Taktiež nás veľmi teší finálny balans medzi brandovou a produktovou zložkou v spotoch,” prezradili Roj&Dvorecký, Creative Directors oh my DOT.

„Rajec je silná a komunikačne etablovaná značka. Preto sme sa v tejto kampani chceli viac sústrediť na tri vybrané produkty, ich benefity a komunikovať ich spôsobom, ktorý prináša oživenie v rokmi zabehnutých spotoch. Zostávame verní DNA značky, vychádzame z panenskej prírody Rajeckej doliny, ticha lesa, lesných zvierat a divokých bylín. Všetky tieto atribúty prepájame s pramenitou vodou Rajec a príbehmi zvierat, ktoré meditujú v rovnováhe s prírodou,“ hovorí Karolína Jendřejková, manažérka značky Rajec.

Celá kampaň štartuje prvého apríla a potrvá až do konca augusta. Kľúčovou zložkou kampane sú pätnásť sekundové spoty, ktoré pobežia na televíznych staniciach v ČR v rámci skupiny TV Prima, na Slovensku na RTVS. Ďalším pilierom je výrazná kampaň v online priestore a taktiež OOH. Pod kampaňou je podpísaná agentúra oh my DOT. Réžiu a produkciu zaistila spoločnosť UMG production, postprodukciu UPP. PR kampaň na Slovensku zastrešuje
1st CLASS AGENCY.

Úvodnú minisériu TV spotov Rajec Čaj Ľadová bylinka a Rajec nesýtený 0,75 l sportcap pre rok 2023 si môžete pozrieť už teraz, TV spot pre Rajec dojčenskú vodu s rakom bude nasledovať neskôr.