Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Po niekoľkomesačnom snažení a v spolupráci s miestnymi poľnohospodármi sa podarilo spoločnosti Kofola získať pre Rajeckú dolinu certifikáciu BIO lokality na voľný zber bylín. Česko-slovenská rodinná firma na výrobu nealko nápojov tak ide za svojím dlhodobým cieľom – zabezpečiť ochranu podzemných zdrojov vody, mať pod kontrolou kvalitu vstupných surovín a prispieť k zveľadeniu unikátneho ekosystému Rajeckej doliny.

Skupine Kofola sa podarilo v prvom štvrťroku udržať obrat  a ukazovateľ EBITDA, na zvyšok roku je dobre pripravená

Skupine Kofola sa podarilo v prvom štvrťroku udržať obrat a ukazovateľ EBITDA, na zvyšok roku je dobre pripravená

Skupina Kofola počas prvých troch mesiacov tohto roku, navzdory aktuálnej situácii, udržala oba základné ukazovatele v minuloročných číslach – na tržbách získala len o 0,1 % menej, ukazovateľ EBITDA je zato vyšší o 0,6 %. Skupina tento výborný výsledok dosiahla i napriek tomu, že vo všetkých krajinách, kde pôsobí, čelila opatreniam proti šíreniu nákazy COVID-19, ktorá citeľne zasiahla celý nápojový priemysel. Management avizuje, že Skupina je dobre pripravená na ďalšie mesiace, a to aj v prípade, že by sa ekonomika prebúdzala len veľmi pomaly.

Láska kvitne pod každým stromom

Láska kvitne pod každým stromom

Kofola sa rozhodla zaplaviť ČeskoSlovensko láskou. Po tom, ako v karanténnom čase vytvorila špeciálny instagramový filter na posielanie Pusemesiek, prichádza s ďalším originálnym nápadom. Pri príležitosti 1. mája vyzvala verejnosť pobozkať svojich najbližších pod Láskostromami. Tie sa budú dať tento piatok, počas sviatočného dňa, vyhľadať v Česku aj na Slovensku prostredníctvom mapovej aplikácie Mapy.cz.

Kofola ČeskoSlovensko kúpou Karlovarskej Korunní a Ondrášovky zásadne posilnila v kľúčovej kategórii balených vôd

Kofola ČeskoSlovensko kúpou Karlovarskej Korunní a Ondrášovky zásadne posilnila v kľúčovej kategórii balených vôd

Kofola ČeskoSlovensko sa 15. apríla 2020 stáva vlastníkom 100 % podielu v spoločnostiach Karlovarská Korunní a Ondrášovka po tom, čo transakciu schválil Úrad pre ochranu hospodárskej súťaže v ČR a boli splnené všetky podmienky pre prevzatie. Kofola ČeskoSlovensko kúpou Korunní a Ondrášovky rozširuje svoje portfólio o tradičné české značky minerálnych vôd a zásadne posilňuje svoju pozíciu v kategórii balených vôd. Touto akvizíciou Kofola preberá distribučnú sieť, záväzky a pohľadávky, aj všetkých zamestnancov. Ako už obe strany uviedli, cenu transakcie nebudú zverejňovať.

Keď pomáhaš #zlasky, nie je čo riešiť

Keď pomáhaš #zlasky, nie je čo riešiť

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. línii, podporuje výrobu ochranných pomôcok aj nedostatkových dezinfekcií a originálnym spôsobom reaguje na súčasné dianie aj vo svojej komunikácii. Hrdinom televízneho spotu nasadila zo dňa na deň povinné rúška.

Milujeme ju, aj keď už má šesťdesiat

Milujeme ju, aj keď už má šesťdesiat

Od chvíle, kedy z výrobnej linky zišla prvá Kofola, uplynie zajtra, 27. marca, presne 60 rokov. Tradičná československá značka si svojou nezameniteľnou chuťou získala už niekoľko generácií konzumentov a originálnou komunikáciou na vlne lásky odolala tlaku západných značiek. A aj v dnešnom neľahkom čase šíri pozitívne emócie a dobro. Prečo? Len tak, #zlasky.

Skupine Kofola sa v minulom roku darilo, zvýšila tržby aj obidva kľúčové hospodárske ukazovatele

Skupine Kofola v minulom roku vzrástli tržby o 4,1 % na 249 668 tis. EUR, hodnota kľúčového ukazovateľa EBIT poskočila o 2,9 %, ukazovateľ EBITDA zase o 5,9 %. Veľmi dobrému hospodárskemu výsledku pomohol posledný kvartál, vyššie predaje v segmente HoReCa a zo značiek hlavne Royal Crown Coly, sirupy Jupí a energetické nápoje Semtex. V Adriatickom regióne po úprave distribučného modelu potom v tržbách zabodovalo Chorvátsko. V tomto roku bude pre Skupinu kľúčové efektívne čeliť situácii okolo šírenia koronavírusovej pandémie.

Veľká láska rohy prenáša!

Veľká láska rohy prenáša!

Nový láskyplný spot po rokoch zase spojil Kofolu a režiséra Jakuba Koháka

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

Síť Freshbarů a Salaterií UGO uvádí nový zákaznický časopis s názvem Pod slupkou. Zákazníci získají „čerstvé listy“ zdarma v kterékoliv UGO provozovně v Čechách a na Slovensku. Informačně šťavnaté první číslo vychází i ve slovenské verzi Pod šupkou. Celkový náklad je 24 000 kusů.

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Součástí projektu bude interaktivní návštěvnická stezka, která představí historii značky i stejnojmenné společnosti.

Kofola vstupuje do segmentu remeselných ciderov a limonád,  kupuje českého výrobcu F. H. Prager

Kofola vstupuje do segmentu remeselných ciderov a limonád, kupuje českého výrobcu F. H. Prager

Čerstvé produkty pod značkou UGO, bylinky LEROS alebo prémiová káva Café Reserva. Kofola si postupne kupuje vstupenky do oblastí, kde by ju mnohí nečakali. Ďalšiou z ciest, ktorou sa vydáva, je trh s remeselnými cidermi a limonádami. Kofola ČeskoSlovensko totiž práve dnes oznámila kúpu 100 % podielu v českom výrobcovi ciderov F. H. Prager.

Skupina Kofola kupuje 100 % podiel  v Karlovarskej Korunní a Ondrášovke

Skupina Kofola kupuje 100 % podiel v Karlovarskej Korunní a Ondrášovke

Skupina Kofola dnes podpísala rámcovú zmluvu o kúpe 100 % podielu v spoločnostiach Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakcia podlieha schváleniu českého Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Dokončenie transakcie je očakávané v prvej polovici budúceho roka. Obe strany sa dohodli, že cenu transakcie nebudú zverejňovať.

Načítať ďalšie