Keď pomáhaš #zlasky, nie je čo riešiť

Keď pomáhaš #zlasky, nie je čo riešiť

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. línii, podporuje výrobu ochranných pomôcok aj nedostatkových dezinfekcií a originálnym spôsobom reaguje na súčasné dianie aj vo svojej komunikácii. Hrdinom televízneho spotu nasadila zo dňa na deň povinné rúška.

Milujeme ju, aj keď už má šesťdesiat

Milujeme ju, aj keď už má šesťdesiat

Od chvíle, kedy z výrobnej linky zišla prvá Kofola, uplynie zajtra, 27. marca, presne 60 rokov. Tradičná československá značka si svojou nezameniteľnou chuťou získala už niekoľko generácií konzumentov a originálnou komunikáciou na vlne lásky odolala tlaku západných značiek. A aj v dnešnom neľahkom čase šíri pozitívne emócie a dobro. Prečo? Len tak, #zlasky.

Skupine Kofola sa v minulom roku darilo, zvýšila tržby aj obidva kľúčové hospodárske ukazovatele

Skupine Kofola v minulom roku vzrástli tržby o 4,1 % na 249 668 tis. EUR, hodnota kľúčového ukazovateľa EBIT poskočila o 2,9 %, ukazovateľ EBITDA zase o 5,9 %. Veľmi dobrému hospodárskemu výsledku pomohol posledný kvartál, vyššie predaje v segmente HoReCa a zo značiek hlavne Royal Crown Coly, sirupy Jupí a energetické nápoje Semtex. V Adriatickom regióne po úprave distribučného modelu potom v tržbách zabodovalo Chorvátsko. V tomto roku bude pre Skupinu kľúčové efektívne čeliť situácii okolo šírenia koronavírusovej pandémie.

Veľká láska rohy prenáša!

Veľká láska rohy prenáša!

Nový láskyplný spot po rokoch zase spojil Kofolu a režiséra Jakuba Koháka

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

UGO nově vydává magazín Pod slupkou

Síť Freshbarů a Salaterií UGO uvádí nový zákaznický časopis s názvem Pod slupkou. Zákazníci získají „čerstvé listy“ zdarma v kterékoliv UGO provozovně v Čechách a na Slovensku. Informačně šťavnaté první číslo vychází i ve slovenské verzi Pod šupkou. Celkový náklad je 24 000 kusů.

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Společnost Kofola připravuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Součástí projektu bude interaktivní návštěvnická stezka, která představí historii značky i stejnojmenné společnosti.

Kofola vstupuje do segmentu remeselných ciderov a limonád,  kupuje českého výrobcu F. H. Prager

Kofola vstupuje do segmentu remeselných ciderov a limonád, kupuje českého výrobcu F. H. Prager

Čerstvé produkty pod značkou UGO, bylinky LEROS alebo prémiová káva Café Reserva. Kofola si postupne kupuje vstupenky do oblastí, kde by ju mnohí nečakali. Ďalšiou z ciest, ktorou sa vydáva, je trh s remeselnými cidermi a limonádami. Kofola ČeskoSlovensko totiž práve dnes oznámila kúpu 100 % podielu v českom výrobcovi ciderov F. H. Prager.

Skupina Kofola kupuje 100 % podiel  v Karlovarskej Korunní a Ondrášovke

Skupina Kofola kupuje 100 % podiel v Karlovarskej Korunní a Ondrášovke

Skupina Kofola dnes podpísala rámcovú zmluvu o kúpe 100 % podielu v spoločnostiach Karlovarská Korunní a Ondrášovka. Transakcia podlieha schváleniu českého Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Dokončenie transakcie je očakávané v prvej polovici budúceho roka. Obe strany sa dohodli, že cenu transakcie nebudú zverejňovať.

Legendárny vianočný spot od Kofoly tento rok prekvapí

Legendárny vianočný spot od Kofoly tento rok prekvapí

„Já nemusím, já už ho vidím!“ Hláška, kterou zná snad každý… Vánoční reklama na Kofolu se vysílá od roku 2003. Letos poprvé ale nabývá příběh divokého prasátka nového rozměru. Zlaté prasátko letos uvidí každý ve hvězdách!

Skupina Kofola medziročne zvýšila predaje napriek tomu,  že sa neopakovalo vlaňajšie mimoriadne teplé leto

Skupina Kofola medziročne zvýšila predaje napriek tomu, že sa neopakovalo vlaňajšie mimoriadne teplé leto

Aj napriek nepriazni počasia sa Skupine Kofola opakovane darí zvyšovať tržby, medziročne zaznamenala rast o 3,6 %. Tržby za prvých deväť mesiacov tohto roku navýšila o 6 577 tis. eur na 190 384 tis. eur. V treťom kvartáli narástol ukazovateľ EBITDA o 9,3 %, pričom medziročne zostal na podobnej úrovni, keď narástol o 0,5 %.

Karel Hrbek sa uberá za novými výzvami do sveta čaju a kávy, novým marketingovým riaditeľom Kofoly ČeskoSlovensko sa stáva Pavol Chalupka.

Karel Hrbek sa uberá za novými výzvami do sveta čaju a kávy, novým marketingovým riaditeľom Kofoly ČeskoSlovensko sa stáva Pavol Chalupka.

Skupina Kofola v lete rozšírila svoje portfólio akvizíciou spoločnosti Espresso, ktorú spojila so spoločnosťou LEROS a vytvorila tak nový, bylinkami, čajom a kávou prevoňaný pilier skupiny. Podnikanie v tomto segmente chce intenzívne rozvíjať, a preto posilňuje tímy. Do čela marketingu spoločnosti LEROS sa k 1. novembru postavil doterajší šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek a jeho žezlo v Kofole preberá dlhoročný Kofolák, tentoraz zo Slovenska – Pavol Chalupka.

Harmančekový poklad z Rajeckej doliny

Harmančekový poklad z Rajeckej doliny

Voňavým harmančekom zakvitla toto leto aj Rajecká dolina. Z tisícov harmančekových semiačok vyrástli kúzelné bylinky pre unikátne spojenie s pramenitou vodou, ktorá tu má tiež svoj domov. Rozjasnite si blížiace sa sychravé dni s limitovanou novinkou Rajec Harmanček.

Načítať ďalšie