Kofola sa rozhodla zaviesť deň voľna na lásku. Svojim zamestnancom umožní čerpať Láskyplný piatoček.

Kofola sa rozhodla zaviesť deň voľna na lásku. Svojim zamestnancom umožní čerpať Láskyplný piatoček.

Slováci aj Česi trávia so svojimi partnermi len dve a pol hodiny denne*, z toho väčšinu času zaberú rutinné činnosti či starostlivosť o domácnosť. Kofola si uvedomuje, že o lásku je potrebné sa starať, a preto sa rozhodla darovať svojim zamestnancom Láskyplný piatoček a inšpirovať aj ostatných, aby venovali svojim blízkym to najcennejšie – svoj čas.

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Značka Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou. V tohtoročnej netradičnej minisérii spotov predstavuje hlavných hrdinov produktového radu a prepája prvky upokojujúceho sveta meditácie s čistou rajeckou prírodou.

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Odmeňte sa túto jar intenzívnym bylinkovým osviežením

Aj vy ste si bylinky doteraz spájali len s horúcim čajom a zimou? Ak áno, neváhajte ich vyskúšať aj v ľadovom čaji. Bylinky majú totiž kúzelnú vlastnosť, že tak ako zahrejú v horúcej podobe, rovnako osviežia aj ľadové. Ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek v spojení s pravým čajom túto jar prináša Rajec Čaj Ľadová bylinka.

Spoločnosť Kofola spúšťa plnenie nápojov do 100 % rPET vyrobeného iba zo slovenských zálohovaných fliaš

Spoločnosť Kofola spúšťa plnenie nápojov do 100 % rPET vyrobeného iba zo slovenských zálohovaných fliaš

Z fľaše do fľaše, z plechovky do plechovky. Tento hlavný cieľ, prečo Slovensko v roku 2022 zaviedlo zálohový systém na jednorazové nápojové obaly, sa podarilo medzi prvými naplniť spoločnosti Kofola. V týchto dňoch spustila vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plnenie minerálnej vody Kláštorná Kalcia do fliaš vyrobených iba z recyklovaných PET fliaš zo slovenského zálohového systému a stáva sa tak u nás pionierom v uzavretí cirkularity svojich obalov.

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd

Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné čaje.

Kofola splnila vytýčené ročné ciele. K úspechu v ekonomicky zložitom roku prispeli aj čerstvé a voňavé nápoje

Kofola splnila vytýčené ročné ciele. K úspechu v ekonomicky zložitom roku prispeli aj čerstvé a voňavé nápoje

Aj napriek zvýšeným nákladom na energie a suroviny dosiahla Skupina Kofola prevádzkový zisk EBITDA prevyšujúci 45,2 mil. EUR. K tomu prispeli rastúce predaje v kľúčových predajných kanáloch, rekordná letná sezóna, medziročný rast kategórie nápojov na cesty, ale aj silnejúca obľuba čerstvých štiav a bylinných čajov. Kofola tak potvrdila svoju rolu významného domáceho výrobcu, ktorý je schopný vďaka efektívnemu riadeniu dosahovať stabilné výsledky.

Aj drobné zmeny v obaloch ušetria stovky ton materiálu ročne

Aj drobné zmeny v obaloch ušetria stovky ton materiálu ročne

Nápojárska spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko prišla vlani s obalovými inováciami, vďaka ktorým znížila množstvo použitého PET materiálu o viac ako 1000 ton. Takisto zjednotila farebnosť fliaš pre ľahšiu recykláciu a u spotrebiteľov zožala úspech aj s vratnými sklenenými fľašami. Svojimi krokmi Kofola dokazuje, že udržateľnosť je nielen ekologicky, ale aj ekonomicky prínosná.

 Kofola a slovenský rapper Separ spoločne predstavili nový energetický nápoj bez taurínu

Kofola a slovenský rapper Separ spoločne predstavili nový energetický nápoj bez taurínu

Energetický nápoj SEMTEX, ktorý patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, pripravuje rozšírenie svojho produktového radu o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji sa priamo podieľa aj slovenský rapper Separ a jeho zastupujúca agentúra Evency. Separ novinku exkluzívne predstavil svojim fanúšikom prostredníctvom sociálnych sietí. Nový energetický nápoj sa objaví vo vybraných predajniach obchodných reťazcov v apríli 2023.

Kofola sa rozhodla podporiť startup, ktorý šetrí vodu

Kofola sa rozhodla podporiť startup, ktorý šetrí vodu

Spoločnosť Zahradní OLLA, ktorá vyrába v Krnove, kolíske Kofoly, keramické nádoby určené na šetrné a kontrolované zavlažovanie rastlín, nadviazala spoluprácu s Kofolou. Tá jej poskytla úver na rozvoj udržateľného podnikania.

Kofola zažila rekordné leto. Napriek enormnému nárastu vstupných nákladov mieri k splneniu ročných cieľov

Kofola zažila rekordné leto. Napriek enormnému nárastu vstupných nákladov mieri k splneniu ročných cieľov

Skupina Kofola opakovane potvrdzuje, že aj v zložitých obdobiach dokáže zvládnuť krízu a udržať si finančnú disciplínu. Aj keď zažila historicky najsilnejšie tržby v hlavnej sezóne, musela sa vyrovnávať s enormným nárastom cien surovín, materiálov a energií. Zareagovala ale veľmi pružne a zaviedla úsporné opatrenia, ktoré prispeli k tomu, že aj teraz sľubuje splniť vytýčený cieľ EBITDA. Najzložitejšia situácia je v aktuálnom roku v Česku a na Slovensku, zvládnuť náročné obdobie pomáhajú adriatický región a skupinové dcérske spoločnosti LEROS a UGO.

Prasiatko od Kofoly pribehlo na televízne obrazovku aj tento rok. Vianočná reklama predstaví limitovanú edíciu nápoja

Prasiatko od Kofoly pribehlo na televízne obrazovku aj tento rok. Vianočná reklama predstaví limitovanú edíciu nápoja

K Vianociam už neodmysliteľne patrí ikonické zlaté prasiatko od Kofoly a veta „Ja nemusím, ja už ho vidím“. Na televíznych obrazovkách nebude chýbať ani tento rok a spolu s ním sa na trhu objaví aj limitovaná edícia Kofoly, tentokrát poriadne vianočne vypečená, s príchuťou Linecké pečivo.

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Cider boduje, jako alternativu k pivu či vínu ho volí téměř 40 % Čechů. Láká je hlavně chuť fermentovaného jablka a nealkoholická varianta

Čechům v posledních letech stále více záleží na tom, co jedí a pijí, a především odkud pochází jednotlivé suroviny. Často dávají přednost lokálním řemeslným výrobkům před těmi průmyslově zpracovávanými, a to navzdory jejich vyšší ceně. To platí i u ciderů, což dokazuje také sběr dat uskutečněný prostřednictvím agentury Ipsos*. Chuť fermentovaného jablka boduje zejména u mladé generace.

Načítať ďalšie