Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Kofola prichádza s novou kampaňou Láska má 1000 mien

Komunikácia Kofoly bude aj tento rok plná lásky. Už v najbližších dňoch sa na televíznych obrazovkách ukáže, že láska je síce len jedna, ale môže mať veľa mien. Či už sú láskyplné pomenovania partnera nežné, vtipné, alebo aj trochu štipľavé, vždy vyjadrujú jedinečné puto, ktoré spája dvoch milujúcich ľudí a dotvárajú príbeh ich lásky. A práve prezývky medzi partnermi sa teraz stávajú hlavným motívom aktuálnej kampane Kofoly - Láska má 1000 mien.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Kofola ukončila minulý rok nad očakávania. Ročný ukazovateľ prevádzkového zisku EBITDA prekročil jednu miliardu českých korún.

Aj napriek značným obmedzeniam na trhu v posledných mesiacoch roku z dôvodu koronavírusovej pandémie uzatvorila Skupina Kofola rok 2020 mierne nad očakávania. Hodnota ukazovateľa EBITDA za rok 2020 dosiahla podľa predbežných hospodárskych výsledkov 1,03 miliardy Kč (39 mil. EUR). Celoročné tržby klesli v porovnaní s minulým rokom o 3,7 %. Za relatívne nízkym poklesom tržieb je aj úspešná akvizícia českých minerálnych vôd Ondrášovka a Korunní, ktoré prispeli k rastu podielu na retailovom trhu.

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

5 tipov, ako sa pripraviť na mesiac bez alkoholu. S Kofolou nebude Suchý február až taký suchý

Suchý február, osvetová kampaň, ktorá pomáha zmeniť stereotypy v nadmernej konzumácii alkoholu, po deviatich ročníkoch u našich českých susedov prichádza aj na Slovensko a získava dôležitého spojenca. Partnerom sa tento rok v oboch krajinách stala značka Kofola, ktorá prvým stovkám šťastlivcov, ktorí sa zaviažu k mesiacu bez alkoholu na maili [email protected], zaistí zábavu.

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Kofola prichádza s novou značkou talianskej kávy Trepallini

Po tom, čo Kofola ČeskoSlovensko kúpila etablovanú rodinnú firmu Espresso a vstúpila do kávového biznisu, sa rozhodla svoje voňavé portfólio ešte rozšíriť. Na trh uvádza novú značku kávy Trepallini, ktorá je namiešaná talianskymi majstrami, praží sa pekne po starom a stavia na tradícii a skúsenostiach ľudí podieľajúcich sa na výrobe kávy po generácie. Distribuovať ju chce nielen do gastronómie v čase jej opätovného otvorenia, ale aj do domácností prostredníctvom vlastného e-shopu.

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní  tradičným značkám

Kofola zažila rekordné leto, spotrebitelia boli verní tradičným značkám

Skupina Kofola zlepšila kľúčové hospodárske ukazovatele, skvelé výsledky priniesol hlavne československý segment nealko nápojov postavený na tradičných značkách. Kofola zaznamenala v treťom kvartáli 2020 v medziročnom porovnaní tržby vyššie o 8325 tis. EUR, hodnota ukazovateľa EBITDA narástla oproti rovnakému kvartálu 2019 o 4592 tis. EUR. Kofola si tak vytvorila rezervu na ekonomické výkyvy súvisiace s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

Kláštorná Kalcia sa prebojovala na shortlist  Global Water Drinks Awards
Prichádza bohatá šípková jeseň

Prichádza bohatá šípková jeseň

Jej ružové kvety začiatkom leta prenikavo rozvoňali lúky a háje a vďaka vysokému množstvu peľu boli obľúbenou zastávkou včielok. Teraz na jeseň sú už konáriky ruže šípovej obsypané sladkokyslými červenými plodmi - šípkami, ktoré sa stali vďaka svojim liečivým účinkom stálicou v našich domácich prírodných lekárničkách. Využijeme ich nielen v čaji, ale čoraz obľúbenejšie sú aj šípkové džemy, ktoré najlepšie chutia zo šípok ošľahnutých prvými mrazmi. Extrakt zo šípok dozretých v panenskej prírode Rajeckej doliny sa túto jeseň spojil aj s pramenitou vodou Rajec.

Kofola zvládla zatiaľ najťažší kvartál v histórii nad očakávania

Kofola zvládla zatiaľ najťažší kvartál v histórii nad očakávania

Skupina Kofola obhájila svoju silnú pozíciu v jednom z historicky najzložitejších kvartálov, hospodárenie zvládla na výbornú. Firme k výsledkom pomohla dlhodobá stratégia postavená na tradičných a lokálnych značkách, pružnosť v rozhodovaní pri hľadaní úspor a nadštandardné nasadenie zamestnancov. Kofole sa podarilo úspešne prevziať spoločnosti Ondrášovka a Korunní, vďaka čomu došlo k navýšeniu jej trhového podielu v českom retaile. Manažment Kofoly očakáva, že celý trh sa bude postupne prebúdzať s tým, že aj v prípade ďalších výkyvov má firma dostatočné zdroje na preklenutie ťažkých časov.

Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Rajec priniesol ľuďom v novej kampani kúzlo rajeckej prírody až domov

Agentúra Zaraguza nadviazala na minuloročnú spoluprácu so spoločnosťou Kofola ČeskoSlovensko a pripravila pre značku Rajec kampaň Kúzla prameňa, ktorá približuje ľuďom čaro nedotknutej prírody Rajeckej doliny. Kampaň nadväzuje na dlhodobé snahy Kofoly pestovať si vlastné bylinky pre ochutené vody Rajec, ku ktorým okrem harmančeka pribudla tento rok aj mäta, šalvia a materina dúška.

Vydajte sa s melónovým letom až na Havaj

Vydajte sa s melónovým letom až na Havaj

UGO vás prenesie za hranice všedných dní. A ako inak než prostredníctvom lahodného jedla. Pozývame vás na exotickú dovolenku s Melónovým letom!

Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej  gastronómii aj turizmu

Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej gastronómii aj turizmu

Kino produkcie pod holým nebom, koncerty alebo zábavné rodinné dni. K tomu originálne pohľadnice, ktoré môžu ľudia posielať zdarma z atraktívnych československých destinácií. Tým všetkým chce Kofola podporiť oslabenú gastronómiu a lokálny turizmus v celom ČeskoSlovensku.

Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Rajecká dolina sa stala BIO certifikovanou lokalitou

Po niekoľkomesačnom snažení a v spolupráci s miestnymi poľnohospodármi sa podarilo spoločnosti Kofola získať pre Rajeckú dolinu certifikáciu BIO lokality na voľný zber bylín. Česko-slovenská rodinná firma na výrobu nealko nápojov tak ide za svojím dlhodobým cieľom – zabezpečiť ochranu podzemných zdrojov vody, mať pod kontrolou kvalitu vstupných surovín a prispieť k zveľadeniu unikátneho ekosystému Rajeckej doliny.

Načítať ďalšie