Voda v Rajčanke opäť tečie

Voda v Rajčanke opäť tečie

Víkendové výdatné dažde na Slovensku prispeli k tomu, že sa koryto rieky opäť naplnilo vodou.

Trendová novinka od Semtexu:  funkčná voda Semtex Street Water pre všetkých,  čo milujú pohyb

Trendová novinka od Semtexu: funkčná voda Semtex Street Water pre všetkých, čo milujú pohyb

Značka Semtex predstavuje úplne nový rad produktov, ktorými poteší nielen vyznávačov športu a pohybu. Funkčné vody Semtex Street Water obsahujú vitamíny, minerály a aminokyseliny, vďaka čomu podporujú výkon a sústredenie, uľahčujú regeneráciu svalov a posilňujú imunitu. Dostupné sú už teraz vo vybraných obchodných reťazcoch a na čerpacích staniciach, a to hneď v troch variantoch – Focus grapefruit, Immunity mandarínka a Recover mango.

Dievčatko z vianočnej reklamy so zlatým prasiatkom sa objaví v ďalšom spote Kofoly – tentokrát na Cirkulku!

Dievčatko z vianočnej reklamy so zlatým prasiatkom sa objaví v ďalšom spote Kofoly – tentokrát na Cirkulku!

Má 23 rokov a „zuby zahnuté dohora“ sa jej stali doslova osudnými. Sandra Flemrová, ktorá aktuálne pracuje ako sestrička v zubnej ambulancii v Plzni, sa po 20 rokoch zase objaví v reklame a opäť v spojení s legendárnou Kofolou. V spote plnom „negatív“ upozorňuje na pozitívny prínos novej obalovej cesty – systému sklenených vratných fliaš, ktoré Kofola uviedla na trh pod názvom Cirkulka.

CIRKULKA ZAČÍNA PÍSAŤ NOVÝ PRÍBEH

CIRKULKA ZAČÍNA PÍSAŤ NOVÝ PRÍBEH

Kofola v Rajeckej Lesnej spustila výrobu nealko nápojov vo vratnom skle aj pre maloobchod.

MERCH, ČO CHCEŠ. ORIGINÁLNY A LOKÁLNY.

MERCH, ČO CHCEŠ. ORIGINÁLNY A LOKÁLNY.

Nápad vytvoriť vlastný e-shop, plný originálnych a od srdca pripravených vecičiek, v Kofole driemal už nejaký ten piatok. Prvou lastovičkou boli prasiatkové Fusakle, ktoré po minuloročných Vianociach vystrkujú rožky z desiatok tisíc topánok v Česku aj na Slovensku. Kofola teraz prichádza s celou kolekciou lokálneho #merchcochces, ktorý je dostupný na Kofolashop.sk.

Ukrajina + my = bolavé ❤️

Na zotavení hlubokých ran bude třeba dlouhých desetiletí, ale k zalepení akutních šrámů se snažíme hledat cestu i my v Kofole.

Kofole sa v minulom roku darilo. Prevádzkový zisk EBITDA vo výške 43,9 mil. € prekročil očakávania a vrátil sa na úroveň pred pandémiou.

Kofole sa v minulom roku darilo. Prevádzkový zisk EBITDA vo výške 43,9 mil. € prekročil očakávania a vrátil sa na úroveň pred pandémiou.

Za účelom posilnenia rozvojových aktivít zvažuje manažment firmy predaj takmer 5 % akcií.

Kofola a Mattoni 1873 sa stanú spolumajiteľmi slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš General Plastic.

Kofola a Mattoni 1873 sa stanú spolumajiteľmi slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš General Plastic.

Novými majiteľmi tretinových podielov slovenského výrobcu preforiem na výrobu PET fliaš a zároveň recyklátora plastových fliaš, spoločnosti General Plastic, sa stanú spoločnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obe spoločnosti podpísali zmluvu na odkúpenie podielu od doterajšieho majiteľa – spoločnosti GP Alliance. Tá si naďalej ponechá zvyšnú tretinu akcií. Transakcia bude zrealizovaná po schválení zo strany dotknutých súťažných úradov.

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

Zlaté prasiatko z reklamy na Kofolu už vystrkuje rožky z viac ako 10 000 párov topánok po celom ČeskoSlovensku alebo možno ešte len čaká na svoju misiu v Mikulášskom balíčku či pod vianočným stromčekom. Kofomäkkúše od značiek Kofola a Fusakle – ponožky, šál a čiapka prinášajú trochu tepla v tomto mrazivom čase všetkým milovníkom tradičných darčekov.

Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou ďalšie rekordné leto. Za rastom tržieb je aj mimoriadne úspešná sezóna v regióne Adriatic.

Skupina Kofola zverejnila výsledky hospodárenia v treťom štvrťroku 2021. Tržby jej v tomto období medziročne vzrástli o 34 miliónov českých korún, teda 1,3 mil. EUR a o 1,6 % tak prekonali vlaňajší rekordný výsledok. V letných mesiacoch sa jej darilo ako na českom a slovenskom trhu, tak aj v adriatickom regióne. Ten zažil oživenie vďaka prílevu turistov, ktorí vlani kvôli pandemickým opatreniam v regióne chýbali. Prevádzkový zisk EBITDA sa za deväť mesiacov roku medziročne zvýšil o 81 miliónov českých korún (3,1 mil. EUR). Manažment Kofoly tak spresnil svoj celoročný odhad v rozmedzí 1,08 – 1,12 miliardy CZK a na novembrovom valnom zhromaždení navrhne výplatu dividendy.

Kofola uvádza vianočné limitované edície:  jablko so škoricou a karamel

Kofola uvádza vianočné limitované edície: jablko so škoricou a karamel

Ak zmiešate kopec lásky s jablkami so škoricou alebo karamelom, vznikne kombinácia, ktorá nemôže chýbať na žiadnom vianočnom stole. Práve spojenie jabĺk a škorice je historicky najobľúbenejšou príchuťou v 15-ročnej histórii limitovaných vianočných edícií Kofoly a tento rok prichádza znovu. Spoločnosť jej bude robiť aj úplne nová karamelová príchuť. Pozrite sa spolu s nami na to, ktoré vianočné chute Kofoly sa dostali na stupienky víťazov.

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si  spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

Kofola oslavuje Vianoce: tento rok si spoločne s Fusaklami uplietla KofoMäkkúše

„Nie nie, ja nemusím, ja už ho vidím,“ zaznieva pred Vianocami z televíznych obrazoviek už po devätnásty krát. Vianočná reklama Kofoly, kde ocko s dcérkou stretnú na prechádzke lesom „zlaté prasiatko“, bude súčasťou jej vianočnej kampane aj tento rok. Spot predstaví aj špeciálny darček pre fanúšikov značky a vianočných tradícií, ktorý Kofola uplietla spolu so značkou Fusakle. Mäkká a hrejivá kolekcia ponožiek, šálov a čiapok, v krásnom kofoláckom vianočnom dizajne, je dostupná na stránke www.kofola.sk a bude v ponuke až do vypredania. Kofola už tradične doplnila svoje portfólio aj o dve vianočné limitované edície, tentokrát v príchutiach Kofola Karamel a Kofola Jablko so škoricou

Načítať ďalšie