Značky

Veľká láska rohy prenáša!

19.03. 2020

Nový láskyplný spot po rokoch zase spojil Kofolu a režiséra Jakuba Koháka

Veľká láska rohy prenáša!

Kofola v spolupráci s agentúrou WMC GREY prichádza s novou kampaňou, ktorá je, ako inak, zase o láske.

„Lásku si dlhodobo hýčkame. Je neoddeliteľnou súčasťou DNA našej tradičnej československej značky. A do sŕdc spotrebiteľov sa zapísala nielen zažitým sloganom „Keď ju miluješ, nie je čo riešiť“, ale aj silnými príbehmi,“ vysvetľuje Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ marketingu, Kofola ČeskoSlovensko.
Ten jarný sa odohráva v malebnej hájovni uprostred lesov a jeho hrdinom je trochu neobvyklý jeleň.
„Týmto spotom sa vraciame ku koreňom kofoláckych reklám. Veríme, že náš vypointovaný príbeh lásky chytí divákov za srdce, ale privodí im aj úsmev na tvári nad prekvapivou zápletkou,“ dodáva David Suda, kreatívny riaditeľ WMC GREY.
Réžie spotu, ktorý vznikol v produkcii Stink, sa ujal Jakub Kohák. K spolupráci s Kofolou sa tak vracia po takmer desiatich rokoch a dodáva jej svoj nezameniteľný rukopis.

 „Jarnou kampaňou, ktorá sa objaví v outdoore, online aj na trhu, štartujeme celoročnú jednotnú komunikáciu s témou Veľkej lásky. V rámci nej predstavíme aj jednotlivé produkty z kompletne redizajnovaného portfólia,“ uzatvára Pavol Chalupka.

VIZITKA KAMPANE:
Kofola: Láska rohy prenáša
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Značka: Kofola
Agentúra: WMC GREY
Kreatívny riaditeľ: David Suda
Art Director: Roman Hynek
Copywriter: Ondřej Zvolský
Account: Martina Vacíková, Irena Stodůlková, Jan Štička
Réžia: Jakub Kohák
Produkcia: Stink Films

3 otázky pre Jakuba Koháka
Čo sa vám vybaví, keď sa povie Kofola?
V prvom rade výborný nealko nápoj. Vzápätí môj najobľúbenejší pracovný brand. S Kofolou pracujem odnepamäti a spolu s Kofolákmi sme vytvorili spoty, ktoré pohli reklamným svetom v ČR aj mimo nej v celom ČeskoSlovensku.

Ktorá z kampaní, ktorú ste robili pre Kofolu, vo vás zanechala najväčšiu stopu? A prečo?
To je asi tak, akoby ste mali povedať, ktoré z detí máte najradšej… To sa nedá povedať! Ale rád si spomínam na tú moju úplne prvú kofolácku reklamu, ktorú sme natáčali pri rybníku. Alebo na 50. výročie Kofoly, teda čiernobiely spot, ktorý sa neskôr spracoval aj na dlhšiu verziu.

Je spolupráca s Kofolou v niečom iná od iných Vašich tvorivých počinov?
Je to iné v tom, že pri spolupráci s Kofolou ide vždy o filmový príbeh. To je mi blízke. Nejde o klasický reklamný svet, rýchlo strihané shoty na efekt... S Kofolou to nikdy nie je na efekt a to mám rád.