Zážitky

Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej gastronómii aj turizmu

03.07. 2020

Kino produkcie pod holým nebom, koncerty alebo zábavné rodinné dni. K tomu originálne pohľadnice, ktoré môžu ľudia posielať zdarma z atraktívnych československých destinácií. Tým všetkým chce Kofola podporiť oslabenú gastronómiu a lokálny turizmus v celom ČeskoSlovensku.

Kofola vracia život do ulíc a pomáha oslabenej  gastronómii aj turizmu

„Pod rúškami sme stratili čuch a skryli úsmev. Rozhodli sme sa preto, že rozvoniame Slovensko aj Česko bylinkami a láskou a budeme šíriť to, čo je nám najbližšie – optimizmus a dobrú náladu,“ vysvetľuje Daniel Buryš, generálny riaditeľ Kofoly v Čechách a na Slovensku. „Po tom, ako sme podporili reštaurácie v príprave na opätovné otvorenie, sme pre ich hostí pripravili špeciálnu aplikáciu Voňavé pozdravy. Vďaka nej je možné posielať zdarma originálne pohľadnice z navštívených miest. A teraz ideme ešte ďalej. Počas leta zorganizujeme 90 vonkajších kino produkcií,“ popisuje Daniel Buryš. KOFOKINÁ, ktoré Kofola realizuje v spolupráci so spoločnosťou Artinii a svojimi gastro partnermi, budú prístupné zdarma. Priebežne aktualizovaný prehľad KOFOKÍN nájdete TU.

Kofola chce týmto krokom podporiť nielen oslabenú gastronómiu a nalákať spotrebiteľov na návštevu obľúbených podnikov, ale tiež posilniť lokálny turizmus. „Všetkými letnými aktivitami sa snažíme prispieť k šíreniu dobrej nálady v spoločnosti, ale tiež k naštartovaniu domácej ekonomiky,“ dodáva Daniel Buryš, generálny riaditeľ Kofoly v Čechách a na Slovensku.

Čerešničkou na letných aktivitách bude už 2. júlový víkend opätovné spojenie Kofoly s festivalom Pohoda. Aj keď tento rok bude to spojenie, rovnako ako aj všetky koncerty, iba virtuálne. „Kofola bola neoddeliteľnou súčasťou Pohody po dlhé roky. Na nejaký čas sme si síce dali pauzu, ale ukázalo sa, že nám toto spojenie chýba. Kofola totiž prirodzene patrí na originálne a lokálne eventy, ktoré umožňujú ČechoSlovákom zažiť niečo neobyčajné v spoločnosti svojich blízkych. Diskusiu o pokračovaní spolupráce sme začali už koncom minulého roka a aj keď tento ročník bude veľmi špecifický, tešíme sa z obnovenej spolupráce a vnímame to ako výzvu,” hovorí Břetislav Koláček, marketing manager pre značku Kofola, Kofola ČeskoSlovensko.

Podobne to cítila aj Pohoda a ako hovorí Michal Kaščák, riaditeľ festivalu, „Kofola bola jedným z prvých partnerov festivalu v jeho začiatkoch, zažili sme toho spolu naozaj veľa. Verím, že nadviažeme na to najlepšie z minulosti, zároveň ma teší nadšenie Kofoly pre rôzne inovácie a záujem o ekologické riešenia. Teším sa na spoluprácu.”

Kofola sa vždy snažila spájať ľudí a rozdávať radosť, preto prišla aj s netradičnou myšlienkou, ako ešte viac prepojiť online účastníkov tohtoročnej Pohody. V rámci špeciálnej aplikácie Voňavé pozdravy, ktorá sa dá už teraz stiahnuť na www.kdevoniakofola.sk a ktorá umožňuje zasielať klasické aj elektronické pohľadnice svojim blízkym, pripravila jednu s originálnym motívom aj pre fanúšikov tohtoročnej Pohody. Tak si užite tohtoročné leto naplno!