Ľudia

Karel Hrbek sa uberá za novými výzvami do sveta čaju a kávy, novým marketingovým riaditeľom Kofoly ČeskoSlovensko sa stáva Pavol Chalupka.

11.11. 2019

Skupina Kofola v lete rozšírila svoje portfólio akvizíciou spoločnosti Espresso, ktorú spojila so spoločnosťou LEROS a vytvorila tak nový, bylinkami, čajom a kávou prevoňaný pilier skupiny. Podnikanie v tomto segmente chce intenzívne rozvíjať, a preto posilňuje tímy. Do čela marketingu spoločnosti LEROS sa k 1. novembru postavil doterajší šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek a jeho žezlo v Kofole preberá dlhoročný Kofolák, tentoraz zo Slovenska – Pavol Chalupka.

Karel Hrbek sa uberá za novými výzvami do sveta čaju a kávy, novým marketingovým riaditeľom Kofoly ČeskoSlovensko sa stáva Pavol Chalupka.

image004_okraje-original

Pre Kofolu je príznačné, že svojim zamestnancom dáva príležitosť rásť rovnakým tempom, ako na trhu nápojov rastie samotná spoločnosť. Karel Hrbek sa podieľa na komunikácii značiek spoločnosti Kofola už 15 rokov a jeho nástupca Pavol Chalupka s krátkou prestávkou 13 rokov. Karel sa najskôr venoval značke Kofola a pomohol jej vytvoriť silné spojenie s motívom lásky, posledné 4 roky už držal ochrannú ruku nad marketingom všetkých značiek spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Paľova história v Kofole je ešte pestrejšia. Ako brand manager sa najskôr venoval značkám Jupí a Jupík a neskôr mu bola na Slovensku zverená ikonická značka Kofola Original. Po takmer štyroch rokoch využil príležitosť a ako senior brand manager riadil až do roku 2012 marketing značiek Vinea, Snipp, Chito, či Top Topic. Po nasledovnej krátkej epizóde s marketingom na trhu s alkoholickými nápojmi sa Paľo vrátil do Kofoly a ostatných päť rokov strávil na čele Rajec tímu a celého vodného portfólia spoločnosti Kofola. Kolegovia Paľa Chalupku označujú ako Básnika Marketingu, čo vystihuje nielen jeho prácu so značkami, ale aj životný postoj k mnohým témam.

„S Kofolou sa pozitívne ovplyvňujeme už podstatnú časť môjho života. A tak sa teším na napĺňanie nových predsavzatí, ktorými sú riadenie najúdernejšieho marketingového tímu v ČeskoSlovensku a nová éra upevňovania všetkých našich značiek v srdciach spotrebiteľov,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko.

Pavol Chalupka vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite svätého Cyrila a Metoda v Trnave a v minulosti pôsobil aj ako marketing manager v spoločnosti Rover a brand manager v spoločnostiach Stock Slovakia a Heineken Slovensko.